Klinkt ook goedquote:Op woensdag 23 maart 2005 22:26 schreef Great_Expectations het volgende:
Een Waxxer-representatie-meeting-met-taartjes is iets heel anders dan scene-sletten..
Volgens mij het laatstequote:Op woensdag 23 maart 2005 22:28 schreef creno het volgende:
word de 23e dan echt gezien als een meeting ?
of word het meer gezien als: een heel stel van het forum gaan erheen en komen elkaar daar tegen ?
Volgens mij het laatste.quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:28 schreef creno het volgende:
of word het meer gezien als: een heel stel van het forum gaan erheen en komen elkaar daar tegen ?
Eeeehm Ben je nog wakker?quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:31 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Volgens mij het laatste..
Inderdaad meer het laatste. "Nou komen elkaar tegen". Sommigen hebben gewoon vantevoren al afgesproken metelkaar. Maar het zou heel leuk zijn als we jou ook daar aantreffenquote:Op woensdag 23 maart 2005 22:28 schreef creno het volgende:
COOLquote:Op woensdag 23 maart 2005 22:34 schreef creno het volgende:
grote kans dat ik er ook ben hoor
Ben niet zo v/d wilduit gaanquote:
Maar wie zegt dat we "wild" uitgaan??quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ben niet zo v/d wilduit gaan
Red&blue zegt al veelquote:Op woensdag 23 maart 2005 22:39 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Maar wie zegt dat we "wild" uitgaan??![]()
ja GA DOOR..quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:41 schreef creno het volgende:
ach CDP dat komt nog wel... toen ik zo oud was als jij... ( OMG..........ik moet mijn mond houden)
Veel succesquote:Op woensdag 23 maart 2005 22:42 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Kheb geen flauw idee. Ben er nooit geweest. Ik ben benieuwd.
*zucht*quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:22 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
KLopt, heb dan alleen een feest dus ik kan niet![]()
quote:gazet van antwerpen - 25 april
afgelopen zaterdag is de gehele avond de gehele darkroom bezet gehouden door een stel mannen die zich Fokkers noemen.
Ze schijnen zich regelmatig te begeven op het in nederland bekende Fok!-forum.
eigenaar Ludo: "we hadden een aanvraag binnengekregen of men de darkroom af kon huren, dit verzoek hadden we nog nooit gehad maar ik stemde toe en deze jongens hadden het zo naar hun zin, dat we ze maar hun gang hebben laten gaan. Maar de darkroom afhuren daar doen we in het vervolg niet meer aan. Mijn schoenen zijn nog niet zuiver."
van uw verslaggever
quote:
toen ik zo oud was als CDP ging ik naar de lokale kroeg, een keer per maand, want dan kwam er een artiest (bijv: marco borsato, henk wijngaard, corry konings, huub hangop) optreden... en dat was het !quote:
te laat ! volgens de krant zijn we al geweestquote:
Was die krant dan van vorig jaar?quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:52 schreef creno het volgende:
[..]
te laat ! volgens de krant zijn we al geweest
hahahahahaa.....quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:54 schreef Great_Expectations het volgende:
telefoon in de darkroom verhaal
Toen ik nog 2 jaartje jonger was dan CDP ging ik weleens met m'n mam op stap naar discotheken (m'n tante moest aan de man destijdsquote:Op woensdag 23 maart 2005 22:50 schreef creno het volgende:
[..]
toen ik zo oud was als CDP ging ik naar de lokale kroeg, een keer per maand, want dan kwam er een artiest (bijv: marco borsato, henk wijngaard, corry konings, huub hangop) optreden... en dat was het !
IK kreeg gisteren een kaartje aangeboden voor 50 euro...quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Dansers van Kylie's tour!
Nu baalk dat ik blut ben en kaartjesloos!
Je bent verdorven! hahaquote:Op woensdag 23 maart 2005 22:58 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Toen ik nog 2 jaartje jonger was dan CDP ging ik weleens met m'n mam op stap naar discotheken (m'n tante moest aan de man destijds)
.
ik sta gdverdmme 18 ¤ roodquote:Op woensdag 23 maart 2005 22:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
IK kreeg gisteren een kaartje aangeboden voor 50 euro...
Staan ze nou te douchen op het podium?quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
ik sta gdverdmme 18 ¤ rood
[afbeelding]
Ohw..quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:00 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nou jah zeg.. ik vind van niet. Ik ben meer rustiger geworden.
Zo weinig maar?quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nou, Kylie moest een beetje nodig.... podiumvrees....quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:02 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Staan ze nou te douchen op het podium?
ik KAN niet roodstaan dus vind dit al een prestatiequote:Op woensdag 23 maart 2005 23:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zo weinig maar?
Ik zeg verder maar niks
Je bent nog jong, dat komt allemaal nog welquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ben blut wizje
en ja ze staan te douchen
en ik ben ook best wild met uitgaan..maar heb gewoon t budget er niet voor helaas
Da's lullig.. Hehe in een hoorcollege van m'n studie moesten we naar haar oude concert kijken. Er wordt veel gespeeld met het verschil (of juist weer niet) tussen man en vrouw. Bijvoorbeeld mannen in naaldhakken en in rokken.quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nee. Ik denk eerder van haar "light years" (heette het ook zo?) tour. Althans ik hoorde On A Night Like This & Please Stay en nog een aantal liedjes uit haar album "Light Years".quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ik neem aan de FEVER tour?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |