Koekje?quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:57 schreef Ryan_R het volgende:
Als je in meer dan 10 winkels gesolliciteerd hebt, mag je toch wel verwachten dat er tenminste eentje is, die een baan voor je heeft?![]()
Nee.quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:57 schreef Ryan_R het volgende:
Als je in meer dan 10 winkels gesolliciteerd hebt, mag je toch wel verwachten dat er tenminste eentje is, die een baan voor je heeft?![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:20 schreef Waxxer het volgende:
Als iemand van opzwepende muziek houdt met veel drum en gitaren en tóch heeeeeelll anders: *klik*
Echt super!!!! Neem dat maar van mij aan!![]()
![]()
![]()
quote:
van harte welkom in 2005quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:57 schreef Ryan_R het volgende:
idd.. laatst een vacature waar 50+ mensen op hadden gereageerdquote:
Ja maak voor mij ook ff wat dan!quote:
Hmmz... Vaak zijn ze zo nieuwsgierig, die vrouwelijke collega's.quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:18 schreef DennisMoore het volgende:
Ik dacht dat mannen erg waren qua dubbelzinnige grapjes, maar mijn nieuwe vrouwelijke collega's zijn erger!.
Maffe miepjes..
Zeg Waxje, om welke koekjesfabriek gaat het eigenlijk?quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:33 schreef Waxxer het volgende:
dus het zou zomaar kunnen zjn dat iemand eerst een lekkere korst uit zijn neus haalt en vervolgens die koekjes inpakken. Want de koekjes in het doosje leggen gaat zelfs met de hand,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |