Neuh..quote:
Op dezelfde manier als in de koekjesfabriek??quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je wilt niet wéten hoe dat gemaakt wordt....
HAHAquote:Op woensdag 23 maart 2005 20:28 schreef Blubberzwijn het volgende:
WAAAAAAAHAHA ik kwam deze foto tegen op fototoestel:D:D woehaha mn vader en ik zijn zombies uit dawn of the dead ik hoef niet eens meer te soepen
http://www.van-der-horst.demon.nl/dawn%20of%20the%20dead.JPG woehaha
wehequote:Op woensdag 23 maart 2005 20:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
*avondeten weggooit*
uhhm? staat die er nog opquote:Op woensdag 23 maart 2005 20:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Blub: lekker was die choco-reep van Het blok he?
Nooit je dir laten open staan hahaquote:
Die foto i/d karaokebar kan je reputatie schenden..voor de rest viel t meequote:Op woensdag 23 maart 2005 20:45 schreef Blubberzwijn het volgende:
er staat toch nix ernstigs op hoop ik
Aaaawwww.....quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:45 schreef Blubberzwijn het volgende:
er staat toch nix ernstigs op hoop ik
wie is sascha?quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Aaaawwww.....
Oh, groetjes van Sascha!![]()
jaaa, das niet normaalquote:Op woensdag 23 maart 2005 20:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
hahah Zo'n troep creno?
quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:57 schreef Blubberzwijn het volgende:
waarom typen sommige mensen in elke zin hihihihihi erbij dat vind ik echt doodeng
Het leukste is dat je na zo'n keukenbrand kunt proberen te flirten met de brandweermeneer.quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Als mensen één keer hihihi zeggen, dan daalt mijn aanzien in diegene net zo snel als het groen in het "omgeving"-balkje van een Sim na een keukenbrand....![]()
Echte kerels zeggen geen hihihihi
Heb je nou ook een blokjesbuik?quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:00 schreef Waxxer het volgende:
ja *zucht*
Al was het al om me te herpresenteren
quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:03 schreef Waxxer het volgende:
Oh, dat gaat zeker makkelijkhoef je niet eerst 1000 keer te knuffelen voordat'ie gaat spuiten
Neeee neeeequote:Op woensdag 23 maart 2005 21:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Heb je nou ook een blokjesbuik?
Ja nouquote:
ahhhhquote:Op woensdag 23 maart 2005 21:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nouik knuffel me suf met die Sims maar ze worden nooit verliefd bij mij
En bovendien, in The Sims 1 is alles kuis, maar in The Sims 2 gaan ze echt met elkaar naar bed.... Dus diemoet je bij iedereen zetten hier, die The Sims 2 hebben. En niet bij mij
en ook nog eens een
van jou....
Ik ga niet vragen of het reclame was voor een stijf hotel, want zo ben ik helemaal niet.quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:07 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik hoorde vandaag een reclame op de radio, die begon met iets over een lekker weekendje weg, geen stress, geen deadlines, geen baas en opeens ging het over erectieproblemen..
quote:
leugens! bedrog!quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Als JIJ eenpost, dan betekent dat, dat je het dan wel heeeeeeeelll bont hebt gemaakt....
Alhoewel..... ik herínner me bepaalde vocabulaire bezigheden.......hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |