Inderdaad, is niks grappigs aan. Op zo'n moment heeft hij/zij het echt slecht.quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:24 schreef erodome het volgende:
Hijgen van katten is meestal niet echt een heel goed teken, wijst op grote stress of angst meestal.
dat is dan weer minderquote:Op woensdag 23 maart 2005 09:24 schreef erodome het volgende:
Hijgen van katten is meestal niet echt een heel goed teken, wijst op grote stress of angst meestal.
Nou ja, ik weet het niet zeker, ik heb hem niet gezien, maar de ogen zijn wel erg groot, oren worden ook niet echt heel happy gedragen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:17 schreef milagro het volgende:
[..]
dat is dan weer minder
ga je al sinds jaar en dag met dat beestje op stap, schijt-ie peulen al die tijd
ja dat dus, en dat ziet er idd anders uit dan dit, bek helemaal open en tong eruit..quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:20 schreef erodome het volgende:
Flemen bedoel je milagro, dat doen ze anders, dan zetten ze de bek heel iets open, puntje van de tong er evt uit bovenlip opgekrult voor zover dat kan bij een kat dan gewoon via de neus inademen, mond open zodat de lucht ook in de mond circuleert zodat ze zowel ruiken als de lucht proeven.
Omze katten gooien bv een zak brood van het aanrecht, maken met hun scherpe nageltje de zak kapot en vervolgens kunnen de honden het brood op etenquote:Op woensdag 23 maart 2005 00:24 schreef JaapB het volgende:
[..]
Leuk om te zien dat verschillende dieren toch heel goed samen kunnen leven en soms van elkaar leren. Maar ook samen kattekwaad uithalen. Weet van mensen waar de katten samen de koelkast open wisten te krijgen om die vervolgens te plunderen. Die moesten een slot op de koelkast maken zelfs
LoLquote:Op woensdag 23 maart 2005 06:26 schreef Bluezz het volgende:
Ik zocht bij Google op 'kat die hijgt', wat je dan als eerste hit krijgt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |