Wel verleidelijk ja. : ruk.quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:01 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Hey Beev, kom eens naar Rotterdam. Ik wil ook minimeeten
bovendien probeer ik zo'n beetje ALLES van orbital te sparen.. en dan moet je wel naar ebayquote:Op woensdag 23 maart 2005 13:03 schreef timbob het volgende:
[..]
de meeste cd's die ik leuk vind zijn toch niet bij de FRS te vinden
Ik ga zo ook maar saai naar huisquote:Op woensdag 23 maart 2005 13:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Wel verleidelijk ja. : ruk..
Het was er gisteren ook wel gezellig, zal nu met de zon erbij wel lekker zijn daar..
Zit ik hier met zo'n saai boek in de tuin..
Ik krijg m'n MSN trouwens niet aangemeld..
Orbital is coolquote:Op woensdag 23 maart 2005 13:04 schreef timbob het volgende:
[..]
bovendien probeer ik zo'n beetje ALLES van orbital te sparen.. en dan moet je wel naar ebay
Je bent nu al in de stad? Op school?quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:05 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik ga zo ook maar saai naar huisipv hip terrasje pikken enzo
Maar natuurlijk heb ik een kutverbinding dus moet ik nog klang wachten ook
Oh, en aanmelden duurde lang bij mij maar lukte wel.
quote:
Waarom is Nick je nieuwe favo? Ik volg GTST niet echt meer, dus wat heeft hij gedaan dan zo geweldig is?quote:
Ja, maar iedereen is al weg want ik moest nog even wat printen enzoquote:Op woensdag 23 maart 2005 13:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Je bent nu al in de stad? Op school?.
Ga je toch gezelklig met iemand dat terrasje doen..
Ah..quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:09 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, maar iedereen is al weg want ik moest nog even wat printen enzo
Maar ik ga gewoon naar huis en ga wel lekker met een cola in de tuin zitten hoor
Das ook leuk
Orbital maakt goede muziek, waarom ik er niks van heb, snap ik niet eigenlijk. Waar ik ze ook van ken weet ik ook niet meer, zij hebben geloof een keer muziek gemaakt voor een film of zo? Iets met Box of zo? Weet het niet meerquote:Op woensdag 23 maart 2005 13:08 schreef timbob het volgende:
[..]!
iemand kent Orbital!
ik heb een kast vol staan met orbital
ben er zelfs voor naar londen gereist voor de laatste concerten
Nick heeft nu persoonlijke problemen met Ludo. Ludo accepteert hem niet als zijn zoon en gisteren ging Nick helemaal tekeer. Dat was IMO de allerbeste GTST prestatie OOIT!! Nick moest janken waarom alles in de wereld hem tegenzit! En hij huilde uit bij Sjors! Was zoo mooi, ik kreeg een brok in mijn keel ervan! Echt waar!quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Waarom is Nick je nieuwe favo? Ik volg GTST niet echt meer, dus wat heeft hij gedaan dan zo geweldig is?
de box is een single van ze, met videoclip, dat wel.. (vrouwtje dat heel langzaam door een stad loopt waar alles heel snel gaat)quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Orbital maakt goede muziek, waarom ik er niks van heb, snap ik niet eigenlijk. Waar ik ze ook van ken weet ik ook niet meer, zij hebben geloof een keer muziek gemaakt voor een film of zo? Iets met Box of zo? Weet het niet meer
Weird, ik ga dan maar even het GTST topic lezen. Ben daar ook al in geen eeuwen meer geweest.quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nick heeft nu persoonlijke problemen met Ludo. Ludo accepteert hem niet als zijn zoon en gisteren ging Nick helemaal tekeer. Dat was IMO de allerbeste GTST prestatie OOIT!! Nick moest janken waarom alles in de wereld hem tegenzit! En hij huilde uit bij Sjors! Was zoo mooi, ik kreeg een brok in mijn keel ervan! Echt waar!
het zijn 2 broers jaquote:Op woensdag 23 maart 2005 13:24 schreef Dizer het volgende:
Ik ken ze dus van The Box. En hun muziek voor "The Beach".
Coole gasten. Ze zijn toch met zijn 2en?
GTST Topic is bagger!quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Weird, ik ga dan maar even het GTST topic lezen. Ben daar ook al in geen eeuwen meer geweest.
ghehequote:Op woensdag 23 maart 2005 13:28 schreef Dizer het volgende:
Hoe jij bent met Orbital, ben ik dus met Matchbox Twenty
Heb al hun albiums... dubbel en gesigneerd!
Al hun DVD's en ben bezig met al hun singles te krijgen in alle soorten en geuren en kleuren en dan moet ik nog alle promo's en rareties! Wordt een dure grap
Geilquote:Op woensdag 23 maart 2005 13:36 schreef timbob het volgende:
Whehehe
speaking of the devil
[afbeelding]
deze valt zonet in m'n brievenbus
weer een promootje erbij
Whahahahaquote:Op woensdag 23 maart 2005 13:41 schreef Zhenar het volgende:
Bar_rel is al een paar uurtjes niet online! Zou hij dood zijn?
![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:41 schreef Zhenar het volgende:
![]()
ofquote:Op woensdag 23 maart 2005 13:41 schreef Zhenar het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:47 schreef timbob het volgende:
[..]
of
misschien heeft ie juist ineens WEL een leven!
Hij zal toch niet voor de trein geFokt zijn?quote:
Of hij is bezig met zijn Fok!Werk?quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:52 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon zijn Fok!honden aan het uitlaten is![]()
Super avatarquote:
En dan zeggen ze dat ik overdrijf als ik zeg dat DADA wel dood kan zijnquote:Op woensdag 23 maart 2005 13:41 schreef Zhenar het volgende:
![]()
Of misschien een Fok! aan het lezen?quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:54 schreef Nano het volgende:
[..]
Misschien is hij even aan het Fok!shoppen!
Eindelijk iemand die ook door heeft wat een super personage die Nick eigelijk isquote:
Een paar uur aan het wcFokken!?quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:00 schreef timbob het volgende:
[..]
misschien moest ie heel nodig op de wc Fok!ken
Misschien heeft ie last van FOK!irreequote:Op woensdag 23 maart 2005 14:04 schreef Nano het volgende:
[..]
Een paar uur aan het wcFokken!?
Die doet er dan wel erg lang over![]()
Ja of een andere Fokziekte,hij Fokt gewoon veel te lang.quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Misschien heeft ie last van FOK!irree
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |