bij v&d, in de passage, volgens mij diegene waar ook de roltrap naar mediamarkt zit, maar dat weet ik niet zeker. 't is zo'n groot binnenterrasquote:Op woensdag 23 maart 2005 12:04 schreef Christine het volgende:
Staat in m'n profiel
La Plage... waar zit dat?
geil he.... als je opschiet ben je uiteraard van harte welkomquote:Op woensdag 23 maart 2005 12:13 schreef timbob het volgende:
christine en babette hebben een daaaate ooeeeeehhh![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die heb ik twee weken geleden gekocht
Oeeh, ik moet een onderzoek doen over de Kennismanagement van Finland en waarom deze niet toepasbaar is in Nederland! Is leukquote:Op woensdag 23 maart 2005 10:46 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Thanks
International marketing en dan emerging markets
Roesten? Cd's?quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:41 schreef timbob het volgende:
DAMNIT!
waarom roesten cd's
en waarom altijd in het beste liedje!
quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:53 schreef Dizer het volgende:
Hmz... das niet leuk nee, Ik heb dat nooit. Gelukkig ook maar, want ik koop al mijn muziek en hem dus niks illigaal!
we kunnen er ook samen eentje doenquote:Op woensdag 23 maart 2005 12:55 schreef ZOWIEE het volgende:
Leraar is ziek![]()
![]()
En ik ben al te laat voor de minimeet zie ik
Ik dus ook. 95% van mijn mp3's zijn legaal!!quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:54 schreef timbob het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik brand nooit muziekcd's
ik heb wel veel mp3 enzo, maar als ik het op cd wil hebben dan koop ik het..
maarja, dan ben je een goeie consument, koop je je cd's
krijg je dit
nee, altijd meteen terug in het hoesje, of in de cd map...quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik dus ook. 95% van mijn mp3's zijn legaal!!
Leg je ze soms vaak in de zon?
Das vreemd dan!quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:59 schreef timbob het volgende:
[..]
nee, altijd meteen terug in het hoesje, of in de cd map...
hmm, als ik nog 95% van m'n mp3's legaal moet maken moet ik heel veel muziek erbij kopenquote:Op woensdag 23 maart 2005 12:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik dus ook. 95% van mijn mp3's zijn legaal!!
Leg je ze soms vaak in de zon?
Zo lullig om te blijven lurcken en niks te zeggen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoi
Je bent dus wel een blijvertje, Leuk
oohquote:Op woensdag 23 maart 2005 13:00 schreef Dizer het volgende:
Ik heb een nieuwe avatar
Sinds gisteren is Nick Sanders mijn favoriete personage uit GTST
Ik bij de FreeRecordShop en de Fame en de MediaMarkt. Duur dusquote:Op woensdag 23 maart 2005 13:00 schreef timbob het volgende:
[..]
hmm, als ik nog 95% van m'n mp3's legaal moet maken moet ik heel veel muziek erbij kopen
waaronder veel cd's die echt nergens meer te vinden zijn, dus das lastig
het meeste van m'n muziek koop ik op ebay trouwens
Hey Beev, kom eens naar Rotterdam. Ik wil ook minimeetenquote:Op woensdag 23 maart 2005 13:00 schreef BVO het volgende:
Hey, ik heb ook weleens wat gegeten bij de la plage in de boogaart..
Alleen waren babette en Christine er toen niet..
Hier doet 'ie het prima.quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:01 schreef BVO het volgende:
Ben ik de enige waarbijMSN
weer verschrikkelijk irritant doet?
Zit je nou de hele tijd met mij te Fok!ken zonder te weten dat ik het ben?quote:
MSN =quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:01 schreef BVO het volgende:
Ben ik de enige waarbijMSN
weer verschrikkelijk irritant doet?
de meeste cd's die ik leuk vind zijn toch niet bij de FRS te vindenquote:Op woensdag 23 maart 2005 13:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik bij de FreeRecordShop en de Fame en de MediaMarkt. Duur dus
Maar ik probeer laatste tijd meer met eBay te doen
ik had het stiekem wel door hoorquote:Op woensdag 23 maart 2005 13:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zit je nou de hele tijd met mij te Fok!ken zonder te weten dat ik het ben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |