quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:25 schreef mcintosh het volgende:
Ga bij de pelissie, krijg je ze gratis
Sorry, flauw.. succes
Draagt hij ze ook vanwege de eigenschap dat ze stevig en steungevend zijn?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:39 schreef Matel het volgende:
Mijn vader draagt altijd Mephisto schoenen. Alleen heeft hij een iets grotere maat (44 als ik me niet vergis).
Je kunt ook wel 'ns schoenen krijgen die iemand te klein of te groot heeft gekocht en dan kan 't geen kwaad. Gewoon ff opletten dat de zool nog goed is en het bovenleer geen duidelijke vorm van de voet van de vorige eigenaar heeft.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:19 schreef LordLynx het volgende:
Is een schoen die al helemaal ingelopen is door iemand anders niet juist vreselijk slecht dan?
Ja doei, ik hoef de Mount Everest niet te beklimmen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:33 schreef ShutTheFuckUpDonny het volgende:
Probeer die Lowa idd anders, zien er (op zn zachtst gezegd) een stuk beter uit dan de schoenen die jij voor ogen hebt![]()
Dat ontzettend lelijke ding, 2 posts boven die van jou?quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:33 schreef ShutTheFuckUpDonny het volgende:
Probeer die Lowa idd anders, zien er (op zn zachtst gezegd) een stuk beter uit dan de schoenen die jij voor ogen hebt![]()
Die zijn er ook in (redelijk) normale versie hoor, deze heb ik en ze lopen erg fijn.quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:38 schreef Adriaantje het volgende:
[..]
Ja doei, ik hoef de Mount Everest niet te beklimmen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |