Hoera.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:01 schreef Ruis het volgende:
zo, ik heb net na circa een half uur lang in menu's geklooit te hebben, t volume knopje voorop m'n nieuwe DS ontdekt
Veel konijntjes vangen. Die minigames zijn tof.quote:
ik heb al meer zitten "sneeuwbal rollen/streepjes trekken/mario's omhoog schoppen/etc" dan t spel zitten spelenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:30 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Veel konijntjes vangen. Die minigames zin tof.
Wario ware is dan misschien ook wel leuk voor jou.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:37 schreef Ruis het volgende:
[..]
ik heb al meer zitten "sneeuwbal rollen/streepjes trekken/mario's omhoog schoppen/etc" dan t spel zitten spelen
minigames zijn idd cool, maar naar mijin idee zijn de minigames die je bij het begin direct al hebt het leukstquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:37 schreef Ruis het volgende:
[..]
ik heb al meer zitten "sneeuwbal rollen/streepjes trekken/mario's omhoog schoppen/etc" dan t spel zitten spelen
Wat vet! Die wil ook wel eens zien, liep je al met de zwarte rond dan? En hoe ver was je precies? Het kon ook niet een speciale ster zijn die je had gepakt, na zoveel sterren??quote:Een roze superYoshi met oneindige eieren
denk 34€ ongeveerquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:22 schreef __Saviour__ het volgende:
Iemand enig idee hoeveel Polarium bij de Media Markt kost?
29quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:22 schreef __Saviour__ het volgende:
Iemand enig idee hoeveel Polarium bij de Media Markt kost?
Ik geloof er niets vanquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:54 schreef madjacksss het volgende:
ik had net met Yoshi in de marathon ineens een of andere roze superYoshi gedurende 1000 yds
die had oneindige eieren, wel tof, maar dat had ik nog nooit eerder gehad en ik was wel eerder zo ver geweest
weet iemand hoe je dat beest precies unlocked?
quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:11 schreef __Saviour__ het volgende:
Dan speel je toch gewoon met de D-pad. Doe ik ook, werkt erg goed.
De demo van Metroid vind ik wel lekker spelen met de thumbstrap, maar bij Mario vind ik het een stuk minder.
lijkt me wel lachen, zie trouwens liever een rollercoaster tycoon.....quote:Van DS-Gamer.nl
Zoo Tycoon, een game waarin je je eigen zoo moet bouwen en onderhouden, zal binnenkort ook op de DS verschijnen. De Zoo Tycoon serie was eerst op de PC verkrijgbaar en liep uit tot een groot succes, dus waarom zou deze game dit niet verderzetten? Deze game zal niet van zijn roots gaan afwijken, want ook hier moet je dieren verzorgen, je park onderhouden, goede prijzen opstellen etc... Het touchscreen zal gebruikt worden om menu's te tonen.
Volgens Jason Garwood, één van de grote mensen bij THQ, hebben ze bewust gekozen om als voorbeeld Zoo Tycoon 1 te nemen bij het maken van deze game. De man is zeer blij met de komst van de DS, zodat ze eindelijk écht iets nieuws konden toevoegen bij de Zoo Tycoon gameplay. Erg leuk om te horen, al dat positiefs over de Nintendo DS! THQ zal de game in de herfst van dit jaar uitbrengen in Amerika.
In de laatste editie van Nintendo Power kon je de volgende scans zien:
Zoo tycoon scans
scan 1
scan 2
Wheej! DS meet! Ik doe mee! Komen jullie allemaal zaterdag naar zwolle, voor de DS tour, kunne we daar een meet houdenquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:27 schreef Jackal_Omega het volgende:
Maar ff serieus, ik wil wel een meeting opzetten, maar niet voor 3 man, wie zou er serieus interesse hebben om op een nader te bepalen locatie met zn allen te gaan multiplayeren en pictochatten.
mijn 2de vraag. Nu weet ik dat wanneer je geen draadloos internet hebt je een wifi usb stick kan kopen waardoor je online kan. is dit ook mogelijk icm kabel of alleen met adsl
Hoe dan?quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:49 schreef __Saviour__ het volgende:
Wie lukt het om op het dak v/h kasteel te komen, zonder het kanon (dus als je nog geen 150 sterren hebt)?
Ik weet nu hoe het moet met Luigi, maar 't is nog verdomd lastig om het goed uit te voeren. Het lukt me nog niet echt
jaaah dat had ik een hele poos terug ook al eens gezien!! Maar dan ergens anders, en dan zelfs met filmpjes erbij. Die website ben ik ook al lang weer kwijt, fijn dat jij dit wel hebt onthouden! Ik heb het al die tijd al graag een keer willen uit proberen. Want ik kom wel over de gracht, daar bij de waterval, met luigi maar dan weet ik niet meer hoe ik verder kan komen.quote:'k heb het gevonden in deze faq: http://db.gamefaqs.com/po(...)64_ds_castle_top.txt
Owja, die is ook zaterdag ... ik ga het nog druk krijgen dan.quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:42 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wheej! DS meet! Ik doe mee! Komen jullie allemaal zaterdag naar zwolle, voor de DS tour, kunne we daar een meet houden
13.00 tot 17.00, ga jij ook naar zwolle?quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:47 schreef Young_David het volgende:
[..]
Owja, die is ook zaterdag ... ik ga het nog druk krijgen dan.
Hoe laat begint dat DS gebeuren?
Rollercoaster had ik ook op mn pc, echt heel verslavendquote:Op woensdag 30 maart 2005 20:41 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
lijkt me wel lachen, zie trouwens liever een rollercoaster tycoon.....
edit:
[afbeelding]
Ik woon in Zwollequote:Op donderdag 31 maart 2005 10:12 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
13.00 tot 17.00, ga jij ook naar zwolle?
Word weer een spel om naar uit te kijken! RT had inderdaad nog beter geweest, maar wie weet...quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:41 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
lijkt me wel lachen, zie trouwens liever een rollercoaster tycoon.....
edit:
[afbeelding]
Waarom zou je 't willen?quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:49 schreef __Saviour__ het volgende:
Wie lukt het om op het dak v/h kasteel te komen, zonder het kanon (dus als je nog geen 150 sterren hebt)?
Ik weet nu hoe het moet met Luigi, maar 't is nog verdomd lastig om het goed uit te voeren. Het lukt me nog niet echt
Daaromquote:Op donderdag 31 maart 2005 13:39 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Waarom zou je 't willen?
Q: What's on the top of the Castle?
A: Well, there isn't really much. There's 3 One Up Mushrooms, one of
Luigi's mini-game rabbits, and a ? Box.
Nee zonder game, m'n vriend wist niet dat de game die erbij zat een demo was dus hij heeft Wario Ware er achteraan besteld. Mario al geneog op de N64 gedaan en om het nou voor de minigames te doen..moah.quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:27 schreef __Saviour__ het volgende:
Gekregen nog wel! Lucky bastard
Met Mario erbij waarschijnlijk ?
Ja ik heb het al wel eens gespeeld in winkelsquote:Op donderdag 31 maart 2005 15:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Wario Ware Touched is echt vet. Je speelt de normale storymode wel (erg) snel uit, maar het blijft gewoon leuk om constant opnieuw te spelen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |