Trek het je niet aan, tis maar gespeeld hoor. Echt!quote:
Ook wel eens (quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Gezellig met z'n allen depressief zijn
Ik ook niet!quote:
Er is iets in voorgekomen dat ik herken in mijn leven. Meer zeg ik er niet over, sorry.quote:
Nee, de server kan er op dit moment maar 3 aan per topic.quote:
ow da's wel klote..... kan soms zo confronterend zijn he, tv.....quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:53 schreef Dizer het volgende:
Er is iets in voorgekomen dat ik herken in mijn leven. Meer zeg ik er niet over, sorry.
Jullie gaan te snelquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Er is iets in voorgekomen dat ik herken in mijn leven. Meer zeg ik er niet over, sorry.
Inderdaad, ik schrok ervan. Het vreet me enorm en dan zie je opeens dat er ook andere mensen zijn die ook met zo een probleem zitten.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
ow da's wel klote..... kan soms zo confronterend zijn he, tv.....![]()
IK niet hoor, ben altijd van het langere werk.quote:
Oh, wie komt ff mijn cd kwijt maken?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:57 schreef timbob het volgende:
[..]
ohja, dat lost meteen al m'n levensproblemen op
Dat heb ik nou ook altijd met muziekquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Inderdaad, ik schrok ervan. Het vreet me enorm en dan zie je opeens dat er ook andere mensen zijn die ook met zo een probleem zitten.
Dankjequote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:58 schreef babette21 het volgende:
* Babetje deelt anti-depresiva uit....
ja kan ik me voorstellen [mja sorry maar heb ook gekeken dus kan 't aardig invullen]... echt klotequote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:57 schreef Dizer het volgende:
Inderdaad, ik schrok ervan. Het vreet me enorm en dan zie je opeens dat er ook andere mensen zijn die ook met zo een probleem zitten.
moet j'm wel weer vinden daarna he..quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:58 schreef Christine het volgende:
[..]
Oh, wie komt ff mijn cd kwijt maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |