Omdat ik dacht dat als jij in een winkel in Utrecht werkte ik je wel een keer stiekem kon bespiedenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:22 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
En waarom was het in mijn geval interessant?
Andere richting als mij, ik wil graag auteur, acteur, producer, filmmakerquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:22 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Jeugdzorg, daar zou ik nou ook graag willen werken![]()
wederom helemaal waar.... internet is oke om je ei kwijt te kunnen, maar niet om te reflecterenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:21 schreef Christine het volgende:
Het probleem van internet is ook dat mensen erin (kunnen) blijven hangen. Dat heb ik zelf in R&P gezien: mensen die in een slachtofferrol kruipen (want het gaat zo kut) en genieten van de aandacht die dat met zich mee brengt. En die zo onbewust of bewust in hetzelfde cirkeltje blijven hangen.
Dat zou ik ook wel willen, maar dan moest ik weer een andere opleiding doenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:23 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Andere richting als mij, ik wil graag auteur, acteur, producer, filmmaker, achter de radio/tv, of uitgever willen worden
media en managementquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:24 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel willen, maar dan moest ik weer een andere opleiding doen
Oh ja het staat 2-0 voor mij hehquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:23 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat als jij in een winkel in Utrecht werkte ik je wel een keer stiekem kon bespieden
My life in a nutshell!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
wederom helemaal waar.... internet is oke om je ei kwijt te kunnen, maar niet om te reflecteren
't helpt je uiteindelijk niet veel verder & je plaatst jzelf eigenlijk ook nog eens in 'n sociaal isolement
Rustig aan he.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:26 schreef Tania18 het volgende:
Maar Beev, ik wil meer horen. Hoe heet ze, hoe vaak zijn jullie uit geweest, waar ken je haar van etc
Dat zal best wel jaquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:26 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Oh ja het staat 2-0 voor mij heh![]()
Sluit niet uit dat het ooit nog 3-0 word
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:22 schreef Tania18 het volgende:
Jeugdzorg, daar zou ik nou ook graag willen werken![]()
Werk je bij parnassia?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:28 schreef babette21 het volgende:
[..]dat hoor je door de huidige media enzo niet veel
maar 't blijft enorm boeiend [ondanks de heisa] en is in verhouding tot groepswerk enzo minder zwaar
dat vond ik ook supertof, maar zat na twee jaar wel mooi out-te-burnen......
in welke regio woon je? komen nl regelmatige interne vacatures langs [zuid-holland]...
In Utrechtquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:28 schreef babette21 het volgende:
[..]dat hoor je door de huidige media enzo niet veel
maar 't blijft enorm boeiend [ondanks de heisa] en is in verhouding tot groepswerk enzo minder zwaar
dat vond ik ook supertof, maar zat na twee jaar wel mooi out-te-burnen......
in welke regio woon je? komen nl regelmatige interne vacatures langs [zuid-holland]...
Nee, ik denk het niet. Je foto's zijn erg herkenbaar, daarnaast is het zo dat je ogen je toch zouden verraden.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:27 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat zal best wel ja
Ik kan mijn haar kort knippen en knalrood verven ofzo, misschien helpt dat
Gekleurde lenzenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:29 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nee, ik denk het niet. Je foto's zijn erg herkenbaar, daarnaast is het zo dat je ogen je toch zouden verraden.
3e keer moet er iemand trakteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |