Ja, alleen wint in deze wedstrijd de ploeg die het slechtst is, en bij Ajax - AZ won de ploeg die de ander op vrijwel alle fronten aftroefdequote:
Nou bij Ajax - Az boeide het me geen hol wie der won... was alleen verbaast over het aantal doelpunten. Nu vind ik het gewoon klote want barca gaat gewoon verliezenquote:
Geen link, ik gebruik coolstreaming, maar het heeft geen nut, want ik dacht dat 't op ESPN zou komen (keek de eerste helft via zo'n Chinese klote-stream); Blijkt er een soort van biljart te worden uitgezonden na eerst een kwartier te hebben gewacht om er tussen te kunnen komen.quote:Op zondag 10 april 2005 20:18 schreef Grimm het volgende:
link? cultheld?
Heel lang laten bufferen. Niet al beginnen te kijken met 40% buffer in coolstream, maar echt wachten op 90+quote:Op zondag 10 april 2005 20:25 schreef DIJK het volgende:
De Coolstreaming stream doet hier ook niet meer dan een slideshow. Het commentaar loopt wel vloeiend, maar dat is dan weer chinees ofzo. Beetje jammer. Ik had gedacht dat hij het wel goed zou doen omdat veel kijkers bij coolstreaming vaak een goede stream betekent. En dr zijn nu 20000 bijna kijkers.
Volgens mij is die verkoop nog niet helemaal rond, maar wordt dit in de zomer geregeld. In diezelfde zomer wordt de transfermarkt weer geopend... En het zit er dik in dat de Italiaanse grootverdieners gaan vertrekken uit Valencia.quote:Op zondag 10 april 2005 20:22 schreef twi het volgende:
[..]
Offtopic dan, hoe zit dat met de verkoop van Mestalla? Is dat al rond, en kan er dus geinvesteerd gaan worden?
Bedankt voor de tip, dat zal ik volgende keer een keer proberen.quote:Op zondag 10 april 2005 20:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Heel lang laten bufferen. Niet al beginnen te kijken met 40% buffer in coolstream, maar echt wachten op 90+
quote:Op zondag 10 april 2005 20:57 schreef tong80 het volgende:
Ik heb het niet kunnen zien maar Barca was een klasse beter de scheidsrechter is een hufter en we hadden alle pech van de wereld.
Ah, jij bent een zullie-typjequote:Op zondag 10 april 2005 21:29 schreef DutchGooner het volgende:
Ik zeg al niets meer....
Absoluut niet,zou je moeten weten als je het hier een beetje volgtquote:Op zondag 10 april 2005 23:33 schreef okee6 het volgende:
Er is gewoon weinig aan de hand. Barcelona moet geen gekke dingen doen, Real gaat niet alle wedstrijden meer winnen. Dat deden ze eerder dit seizoen ook al niet.
[..]
Ah, jij bent een zullie-typje![]()
Ik heb neutraal de wedstrijd bekeken maar om te zeggen dat het echt verdiend was,nee.quote:Op maandag 11 april 2005 00:04 schreef jojomen4 het volgende:
Jezus wat zijn de fokkers lekker objectief! Ik heb gewoon een hele goeie pot van Real gezien die ze verdiend hebben gewonnen.
Een week of 5 uitgeschakeld, kniebanden verrekt.quote:Op zondag 10 april 2005 20:34 schreef Max-Westerman het volgende:
Eto'o lijkt een ernstige blessure te hebben
Casillas is ook stukken beter,vooral bij de 4e ging ie behoorlijk de fout inquote:Op maandag 11 april 2005 00:08 schreef jojomen4 het volgende:
Owja nu nog ff de keepers.. voor alle dwazen die echt dachten dat Valdes kon keepen...Valdes is gewoon gehyped omdat Barca het goed deed/doet. Dan camoufleerd z'n echte kwaliteiten.
Een goede keeper pakt op z'n minst 1 van die 4 goals. Vooral bij de 2de, 3de en 4de had ie hem kunnen/moeten pakken. Wat een grabbelaar! Ik zag het Casillas een stuk beter doen.
Mja, of ze kunnen er niks mee omdat Real goed stond. Heb de verdedigers van Real weinig fouten zien maken en weinig kansen zien weggeven. Heb jij maar 1 moment in de wedstrijd het idee gehad dat het gelijk zou eindigen? Misschien de eerste 1 minuut en toen het even 2-1 stond. Voor de rest was het voor mij iig duidelijk wie Heer en Meester was.quote:Op maandag 11 april 2005 00:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik heb neutraal de wedstrijd bekeken maar om te zeggen dat het echt verdiend was,nee.
Gelijkspel was misschien de verhouding denk ik.
Barca kreeg in de eerste helft zeer goede kansen maar deed er te weinig mee en de 2e helft hadden ze continu balbezit waar ze niets mee deden.
je zegt het zelf al,zeker na de 2-1 en zelfs toen het 3-1 werd had ik nog het gevoel dat Barca wel terug zou komen na de pauzequote:Op maandag 11 april 2005 00:12 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
. Heb jij maar 1 moment in de wedstrijd het idee gehad dat het gelijk zou eindigen? Misschien de eerste 1 minuut en toen het even 2-1 stond.
Ja was voor mij ook duidelijk. Dat was Barcelona, net als tegen Chelsea trouwens. Zijn we het voor het eerst met elkaar eensquote:Op maandag 11 april 2005 00:12 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Mja, of ze kunnen er niks mee omdat Real goed stond. Heb de verdedigers van Real weinig fouten zien maken en weinig kansen zien weggeven. Heb jij maar 1 moment in de wedstrijd het idee gehad dat het gelijk zou eindigen? Misschien de eerste 1 minuut en toen het even 2-1 stond. Voor de rest was het voor mij iig duidelijk wie Heer en Meester was.
Het zijn gewoon allebei grabbelaarsquote:Op maandag 11 april 2005 00:08 schreef jojomen4 het volgende:
Owja nu nog ff de keepers.. voor alle dwazen die echt dachten dat Valdes kon keepen...Valdes is gewoon gehyped omdat Barca het goed deed/doet. Dan camoufleerd z'n echte kwaliteiten.
Een goede keeper pakt op z'n minst 1 van die 4 goals. Vooral bij de 2de, 3de en 4de had ie hem kunnen/moeten pakken. Wat een grabbelaar! Ik zag het Casillas een stuk beter doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |