Jezus wat zijn de fokkers lekker objectief! Ik heb gewoon een hele goeie pot van Real gezien die ze verdiend hebben gewonnen.
Real begon super aggresief en speelde de eerst 7 minuten veel beter dan Barca. Ze creerden daarin op een mooie manier 2 goeie kansen waarvan de 2de werd benut. De 2de goal was een prachtige voorzet van Beckham, die in mijn ogen de man van de wedstrijd was, was gewoon slecht verdedigd van Barca omdat er 2 man vrij liepen achterin.
Dan krijg je een mooi ingetikte goal van Eto'o die de bal gelukkig ontvangt van Helguera die de bal met een slijding weg probeerde te werken en dan lees ik hier op fok dat het een mooie goal was, je zullen het hopelijk niet over de aanval hebben gehad. Ik heb geen moment het idee gehad dat Real zou verliezen. Ik vond bijna elke speler van Real beter dan z'n directe tegenstander.
Die 3de goal was ook prachtig. Eerst een lange bal op Ronaldo rechts van het veld.. die houd hem zo'n 15 seconden bij hem waarbij die 2 Barca spelers omspeelt, speelt de bal terug, gaat via 2 spelers naar Roberto "de Turbo" Carlos (die vandaag 32 is geworden) die de bal op zichzelf diep geeft met exact de juiste snelheid en er een jezus-sprint uitgooit
![]()
en dan nog eens de bal perfect tussen 2 Barca spelers op Raul geeft. Prachtig!
4de Goal was leuk van Owen met een geweldige bal in de diepte van Beckham met de juiste snelheid.
Scheidsrechter die partijdig was?
![]()
Eind eerste helft counterd Real richting Barca goal en wordt Zidane opvallend opgevangen door Iniesta die als enige doel had Zidane af te stoppen. Hierbij stopt ie een gevaarlijke counter van Real en deze krijgt niks. 2 Minuten later maakt Salgado een lichte overtreding op Ronaldinho en krijgt deze geel. Ook eerste helft geven Zidane en Raul op de linker kant van het velt een gewone schouderduw en die krijgen we tegen gefloten..
![]()
Ik vind ook niet dat het een penal had moeten zijn. Carlos maakte wel een slijding maar raakte Maxi niet. Het enige contact dat ie met hem had was dat Lopez op de enkel van Carlos stond.. daar ga je toch geen penal voor geven.
Ik heb iig genoten van een goed Real. Jammer dat ze niet elke wedstrijd zo aggresief kunnen spelen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano