Oh ja, das een goeie....quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:35 schreef Dark_Killah het volgende:
Url?
Heb jij je handen niet vol aan je lief..? Dat je nog tijd nodig hebt om zo'n onzin te verzinnen..quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:34 schreef ArmaniMania het volgende:
Of in ieder geval elkaars MSN adres geven, zodat jullie niet hoeven te slowchatten.
Veel geluk in de liefde met elkaar
Ze is nu een sigarttje aan het draaien...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:40 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
Heb jij je handen niet vol aan je lief..? Dat je nog tijd nodig hebt om zo'n onzin te verzinnen..
Ja vastquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:40 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Ze is nu een sigarttje aan het draaien...
Maar geef even je msn aan Beach, dit kan nu natuurlijk een nieuw Fok!-stelletje worden.
Dusssquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:40 schreef Dark_Killah het volgende:
Houw vokking veel je nicht?
Nee ik rook niet..en ik hou me ook niet met puberale onzin bezig..quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:40 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Ze is nu een sigarttje aan het draaien...
Maar geef even je msn aan Beach, dit kan nu natuurlijk een nieuw Fok!-stelletje worden.
Fijn he?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:42 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
Nee ik rook niet..en ik hou me ook niet met puberale onzin bezig..
gelukkig ik ook niequote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:42 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
hij had het over mijquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:42 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
Nou. spreek je vooral uit....quote:
Niet echt...ik ben me werkelijk van geen kwaad bewust..heb alleen een opbeurend praatje gehouden..So What..?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |