quote:
quote:
ik wist niet dat the beatles nog bij elkaar waren joh!!!quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Nee joh, dit word 'm:
[afbeelding]
MC Miker G & DJ Svenquote:Op woensdag 23 maart 2005 16:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Nee joh, dit word 'm:
[afbeelding]
Als dat zo was, ging ik zeker kijkenquote:Op woensdag 23 maart 2005 16:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Nee joh, dit word 'm:
[afbeelding]
Daar zou ik wel heen gaanquote:Op woensdag 23 maart 2005 16:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Nee joh, dit word 'm:
[afbeelding]
www.tmfawards.nlquote:Na bekendmaking van de Nederlandse line-up voor de TMF Awards, zijn nu ook de internationale artiesten bekend die vrijdag 1 april het podium in Ahoy’ bestijgen.
Hiphop diva Kelis en Freestylers zijn aan de internationale line-up toegevoegd. Samen met topacts als Faithless, Jamie Cullum, Scooter, Girls Aloud en Mario en de nationale artiesten Tiësto, Marco Borsato, Di-rect, Ali B, Brace, Yes-R, Lange Frans & Baas B , Within Temptation en Elize zullen ze zorgen voor een onvergetelijke tiende editie van de TMF Awards in Ahoy' Rotterdam.
Niemand minder dan Marco Borsato en Ali B gaan Renate assisteren bij de presentatie van de TMF Awards 2005.
Dat is goed nieuws! Wnat de kans bestaat dat ze dat ene nummer misschien weer samen gaan doen! Dat wordt legendarische televise. En als ze ook nog eens supermega-topacts als Scooter en Girls Aloud hebben kunnen strikken, dan kan deze editie al niet meer stuk.quote:
Zegt dat nou wat over Lowlands, of over de TMF Awards?quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:35 schreef LintuxCx het volgende:
En toch ... Ali B, Faithless, Within Tempation, Freesylers ... dan heb je al drie namen van Lowlands 2004.
Leuk, maar wat een heeeeeeeeerlijke spellingquote:Op woensdag 23 maart 2005 16:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Nee joh, dit word 'm:
[afbeelding]
Daar ben ik nog niet helemaal uit.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:45 schreef Murray het volgende:
Zegt dat nou wat over Lowlands, of over de TMF Awards?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |