Inderdaad, mede. Daarom zal ik een tijdje hier vrijwel niet actief zijn in het verkondigen van meningen/zienswijzes/realisaties. En het gaat niet om het effect van wat ik heb gezegd, maar om de innerlijke manifestatie van de intentie om hetgeen wat ik heb gezegd, te delen. Met andere woorden; mn besluit draait niet om anderen, maar om mij.quote:Op woensdag 23 maart 2005 00:24 schreef KarmaniaK het volgende:
:|
het is niet alsof je door dit te zeggen plotseling iemands levensstijl hebt veranderd of zoiets hoor, bovendien is dit toch echt het forum om over dingen als hoe je de waarheid ziet te spreken....
Ik zou graag willen zien hoe jij dit kan verduidelijken.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:08 schreef Choices het volgende:
Het westen neemt de geest niet zo serieus, terwijl het eigenlijk alles is!
Threep, dankje wel voor je peinzingen. Hoewel je het uiteindelijk niet hoefde te zeggen ben ik je er alsnog dankbaar om.quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:58 schreef Threep het volgende:
Blij dat je het (mede dankzij iemand) hebt ingezien Choices. Ik zat gisteren gedurende de hele namiddag erop te peinzen hoe je exact hetzelfde aan te brengen zonder dat je het als een persoonlijke aanval zou ervaren. Is dus niet meer nodig. Groet.
Zou het misschien niet handiger zijn voor jezelf om op de filosofische toer te gaan, mits je het antwoord wilt weten?quote:Op woensdag 23 maart 2005 08:37 schreef mymoodfentje het volgende:
Ik zou graag willen zien hoe jij dit kan verduidelijken.
succes
![]()
Ik snapte het wel. Sommige dingen hebben niet de woordelijke realiteit om het te verduidelijken. Dat maakt het alleen maar verwarrender.quote:Op woensdag 23 maart 2005 08:37 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Ik zou graag willen zien hoe jij dit kan verduidelijken.
succes
![]()
Die wetenschap maakt je al heel wat wijzer dan een heleboel mensen op deze aardkloot.quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:07 schreef Choices het volgende:
[..]
Threep, dankje wel voor je peinzingen. Hoewel je het uiteindelijk niet hoefde te zeggen ben ik je er alsnog dankbaar om.
Ik besef me dat hoewel ik wat geleerd heb, dat ik nog een lange weg te gaan heb. Ik ben zelf ook altijd nog onwetend, en in die waas, was ik dat even vergeten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |