abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25675001
:|
het is niet alsof je door dit te zeggen plotseling iemands levensstijl hebt veranderd of zoiets hoor, bovendien is dit toch echt het forum om over dingen als hoe je de waarheid ziet te spreken, en ik vind het ook leuk om daarover te lezen... een waas. hoe verklaar je dat in je wereldbeeld >_>
=)
  woensdag 23 maart 2005 @ 00:39:25 #27
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_25675097
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 00:24 schreef KarmaniaK het volgende:
:|
het is niet alsof je door dit te zeggen plotseling iemands levensstijl hebt veranderd of zoiets hoor, bovendien is dit toch echt het forum om over dingen als hoe je de waarheid ziet te spreken....
Inderdaad, mede. Daarom zal ik een tijdje hier vrijwel niet actief zijn in het verkondigen van meningen/zienswijzes/realisaties. En het gaat niet om het effect van wat ik heb gezegd, maar om de innerlijke manifestatie van de intentie om hetgeen wat ik heb gezegd, te delen. Met andere woorden; mn besluit draait niet om anderen, maar om mij. , Wel truste allen!
  woensdag 23 maart 2005 @ 08:37:47 #28
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_25676591
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 13:08 schreef Choices het volgende:
Het westen neemt de geest niet zo serieus, terwijl het eigenlijk alles is!
Ik zou graag willen zien hoe jij dit kan verduidelijken.

succes
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
  woensdag 23 maart 2005 @ 10:58:58 #29
53924 Threep
Thoughts & Experiences
pi_25678876
Blij dat je het (mede dankzij iemand) hebt ingezien Choices. Ik zat gisteren gedurende de hele namiddag erop te peinzen hoe je exact hetzelfde aan te brengen zonder dat je het als een persoonlijke aanval zou ervaren. Is dus niet meer nodig. Groet.
Du vin, du pain, et ... encore du vin !
  woensdag 23 maart 2005 @ 12:07:09 #30
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_25680291
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 10:58 schreef Threep het volgende:
Blij dat je het (mede dankzij iemand) hebt ingezien Choices. Ik zat gisteren gedurende de hele namiddag erop te peinzen hoe je exact hetzelfde aan te brengen zonder dat je het als een persoonlijke aanval zou ervaren. Is dus niet meer nodig. Groet.
Threep, dankje wel voor je peinzingen. Hoewel je het uiteindelijk niet hoefde te zeggen ben ik je er alsnog dankbaar om.
Ik besef me dat hoewel ik wat geleerd heb, dat ik nog een lange weg te gaan heb. Ik ben zelf ook altijd nog onwetend, en in die waas, was ik dat even vergeten.
  woensdag 23 maart 2005 @ 12:13:49 #31
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_25680402
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 08:37 schreef mymoodfentje het volgende:

succes
Zou het misschien niet handiger zijn voor jezelf om op de filosofische toer te gaan, mits je het antwoord wilt weten?
Dan kun je teksten van werkelijke grote mensen lezen, ik ben zelf altijd nog onwetend. Hoewel ik intellectueel wellicht wat lijk te weten, weet ik in het hart nog maar vrij weinig. Dus als ik je iets zou vertellen op dit gebied, is het in ieder geval zowiezo maar 50% waar. haha. .

Dus mijn tip, mits je werkelijk lekker geinteresseerd bent, ga op onderzoek uit, lees filosofische/spirituele boeken. Met titels die jouzelf aanspreken.

jij ook succes!
pi_25681581
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 08:37 schreef mymoodfentje het volgende:

[..]

succes
Ik snapte het wel. Sommige dingen hebben niet de woordelijke realiteit om het te verduidelijken. Dat maakt het alleen maar verwarrender.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_25681627
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 12:07 schreef Choices het volgende:

[..]

Threep, dankje wel voor je peinzingen. Hoewel je het uiteindelijk niet hoefde te zeggen ben ik je er alsnog dankbaar om.
Ik besef me dat hoewel ik wat geleerd heb, dat ik nog een lange weg te gaan heb. Ik ben zelf ook altijd nog onwetend, en in die waas, was ik dat even vergeten.
Die wetenschap maakt je al heel wat wijzer dan een heleboel mensen op deze aardkloot.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')