Wat een fijnbesnaarde jongeman ben je toch. Chapeau!quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:29 schreef PatrickM het volgende:
wat verwacht je op een achterlijke post die je net hebt geplaatst dan? Klootmongool
jij begint met het melden dat je niet de verkeerde tegen moet komen, wat zie je voor je dan dat die verkeerde gaat doen...?quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:29 schreef PatrickM het volgende:
[..]
wat verwacht je op een achterlijke post die je net hebt geplaatst dan? Klootmongool
simpele repetitieve symboliek .... bij wie zie je dat wel meer...?quote:
quote:
Dat overkomt mij ookquote:Op maandag 4 april 2005 17:23 schreef stinkie het volgende:
[..]
het word tijd dat je eens flink wat file kilometers gaat maken in de auto Riet. Zelfs ik zie motorrijders wel eens over het hoofd of nog maar net op tijd. Heeft geen fuck met onoplettendheid te maken, maar des te meer met onzichtbaarheid van motoren. En dan rijden ze hier nog maar zelden 160 in de file....
Om in Riet's woorden te spreken: 'ga eens bijde opticien langs"quote:Op dinsdag 5 april 2005 08:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Dat overkomt mij ookondanks dat ik er alert op ben en het in de gaten hou
![]()
toch word ik nog wel eens verrast door een motor die tussendoor komt die ik niet gezien heb. en dan rijd ie niet eens hard of zo![]()
ja, inclusief 9 jaar rijervaring met 35K per jaar. Jij ook? Wel weer opvallend dat je weer terug lijkt te moeten valen op pappie. Is het niet om zijn spulletjes dan is het wel om z'n mening.quote:Op maandag 4 april 2005 22:58 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen hier die mij geregeld zien rijden (waaronder mn pa die nu 11 jaar rijd + bij de Brandweer werkt, dus ook vaak met verkeer bezig is) en hebben nooit commentaar...
Heb ook al wat traffic trainingen gehad..... jij ook?
Dusse :![]()
dat vroeg ik me dus ook af ja. Ik wacht nog even af dusquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Dus?
Haal je er niet mee. Dan ga je echt kapot (en moet je dus veel meer stoppen en haal je dus geen gemiddelde van 128km/hquote:Op donderdag 7 april 2005 03:14 schreef Super_Six_One het volgende:
Kun je voorstellen, als die een Kawasaki ZX-10r Ninja had gepakt...![]()
![]()
(maar die zit denk wat betreft comfort iets minder, en zeker voor 3000 km's, dus BMW
als het op duur aankomt
)
Hij had de K1200S van BMW gehad om te testen.... voor 24u, dus ja, wat zijn dan je opties hequote:Op donderdag 7 april 2005 03:07 schreef yup het volgende:
Je spoort alleen niet als je voor de lol 3000 km gaat rijden
quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:08 schreef stinkie het volgende:
[..]
Om in Riet's woorden te spreken: 'ga eens bijde opticien langs"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |