abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25722484

vals spel!
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_25723061
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 14:33 schreef bobbit het volgende:
Tekst op een muur in Amsterdam, 1942
"Vuile rotmoffen, blijf met je rotpoten van onze rotjoden af"

Tekst op een muur. 2018?
"Vuile kut(machthebber vrij in te vullen), blijf met je kankerpoten van onze kutmarokkanen af".

Niet wie je haat telt, maar dat je haat...
Je 2de quote veronderstelt dat de marokkanen later dezelfde positie hebben als de joden toen. Alleen geloof ik daar niet zo in.
Nu en 100% zeker ook later, worden onevenredig (<---- let op dit woord meki, anders ga je weer zaken uit verband trekken en dingen beweren die ik nooit gezegd heb) veel problemen veroorzaakt door marokkanen, dit was toen niet het geval met de joden.

En verder denk ik eerder dat de "agressors" van dan die kutmarokkanen zelf zijn als de agressie- en voortplantingstrend van hun zich zo voort blijft zetten en niet gestopt wordt door de politie(k), en dat de slachtoffers van dan minderheden zijn zoals homo's en joden.

Zoals de trend zich nu voortzet zie ik de toekomst somber in voor de eerlijke werkende mens (van alle afkomsten, ja meki... ook de eerlijke werkende marokkanen) in nederland.
  vrijdag 25 maart 2005 @ 08:49:52 #78
117181 DeTinux
Tu quoque, Brute?
pi_25724687
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 01:45 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Je 2de quote veronderstelt dat de marokkanen later dezelfde positie hebben als de joden toen. Alleen geloof ik daar niet zo in.
Nu en 100% zeker ook later, worden onevenredig (<---- let op dit woord meki, anders ga je weer zaken uit verband trekken en dingen beweren die ik nooit gezegd heb) veel problemen veroorzaakt door marokkanen, dit was toen niet het geval met de joden.

En verder denk ik eerder dat de "agressors" van dan die kutmarokkanen zelf zijn als de agressie- en voortplantingstrend van hun zich zo voort blijft zetten en niet gestopt wordt door de politie(k), en dat de slachtoffers van dan minderheden zijn zoals homo's en joden.

Zoals de trend zich nu voortzet zie ik de toekomst somber in voor de eerlijke werkende mens (van alle afkomsten, ja meki... ook de eerlijke werkende marokkanen) in nederland.
Juist, jíj slaat de spijker op zn kop, en niet bobbit. Een metafoor moet namelijk zuiver zijn, anders is het een drogreden en derhalve goedkope retoriek.
Oneerlijk is het snelst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')