Prachtig vooruitzichtquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:08 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik ga met pensioen met m`n 55. Komt m`n huis vrij. Verkoop ik en ga ik op reis
Wanneer je wilt Gijs. Wel van tevoren even bellen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:14 schreef -Struikrover- het volgende:
Wanner kan ik weer langskomen dan ?
Dat, en ik werk bij het UWV. Dan ben je sowieso al een beetje kop van jut voor de politiek, media en iedereen die ooit in contact gekomen is met een uitkeringsinstantie.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:14 schreef Chocobo het volgende:
Je hebt nou eenmaal het stereotype 'Ambtenaar' dus kan ik me voorstellen dat je af en toe moe wordt van het gezeik over dat beroep.
Gijsjes ?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:16 schreef -Struikrover- het volgende:
Moeten nog een leuke clan naam verzinnen B.
Hoe quoten jullie een bericht uit een topic dat al gesloten isquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wanneer je wilt Gijs. Wel van tevoren even bellen.![]()
Over een paar jaar staat er in je arbeidsvoorwaarden "inclusief bodyguard'quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat, en ik werk bij het UWV. Dan ben je sowieso al een beetje kop van jut voor de politiek, media en iedereen die ooit in contact gekomen is met een uitkeringsinstantie.
copy pastenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:17 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Hoe quoten jullie een bericht uit een topic dat al gesloten isIk krijg dan de melding ; "" u heeft niet de rechten.... blablabla
GoW kan ik ook wel begrijpen, maar SC3, je moet er van houden zeg maarquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:15 schreef Chocobo het volgende:
GoW en SC3 op gamerankings.com.... zeldzaam hoog dit....
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/919864.asp
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/921914.asp
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:17 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Hoe quoten jullie een bericht uit een topic dat al gesloten isIk krijg dan de melding ; "" u heeft niet de rechten.... blablabla
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:20 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Whahaha![]()
Denk het niet![]()
Vond Spoiled Rotten wel leuk . Hadden we ook bij Halo 2
Ik heb God of War besteld bij dvdboxoffice.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:15 schreef Chocobo het volgende:
GoW en SC3 op gamerankings.com.... zeldzaam hoog dit....
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/919864.asp
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/921914.asp
Ouders van m`n zwager heben der huis vorig jaar verkocht voor 600.000 euroquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Prachtig vooruitzicht![]()
Haalbaar ? Ik hoop het voor jeZelf zou ik niet zomaar iets verkopen,.... tegen die tijd wil ik de huurprijzen niet weten en ik wil wel rustig mijn oude jaren uit gaan zitten zeg maar. Ik zou blij zijn met mijn eigen huis dan zeg maar.... helemaal afbetaald en wel !
Je beseft hopelijk wel dat de kans dat de hypotheekrente aftrek nog lang gehandhaafd blijft vrij gering is? Waarschijnlijk is je huis tegen de tijd dat je 55 bent minstens 1/3 minder waard als nu.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:24 schreef -Struikrover- het volgende:
Ouders van m`n zwager heben der huis vorig jaar verkocht voor 600.000 euroHad tie zelf gebouwd voor 30.000 gulden 25 jaar gelden. Een Bungalow. Huren nu een huisje voor 300 euro pm super klein. Ze zijn er ongerveer 2 maanden per jaar. De rest zitten ze in het buiten land of op hun zeilboot
Trekken nu 3 maanden door Zuid Amerika en als ze terugkomen gaan ze na een maand weer naar India
.
Lijkt me heerlijk zoiets
Spoiled Rotten is inderdaad wel coolquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:20 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Whahaha![]()
Denk het niet![]()
Vond Spoiled Rotten wel leuk . Hadden we ook bij Halo 2
Dacht ook aan Flatout en Oddworld.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Neem je hem Vrijdag of Zaterdag mee dan
En ik heb Mercenaries.. de nacht is te kort zeg ik je!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:41 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dacht ook aan Flatout en Oddworld.
Maar neem hem wel mee.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |