Hoi allemaal, ik ben Leonie ik ben 23 jaar en ik woon in Zwijndrecht. Ik studeer in Rotterdam en dat is niet zo leuk jammer genoegquote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:31 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ga eens iets interessants over jezelf vertellen..
Ik ben Tim en ik woon in Arnhem. Ik "studeer" in Geldermalsen en dat is ook niet zo leuk jammer genoeg. Ik hou van snowboarden, internet en lezen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:40 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Hoi allemaal, ik ben Leonie ik ben 23 jaar en ik woon in Zwijndrecht. Ik studeer in Rotterdam en dat is niet zo leuk jammer genoeg
Ik hou van hobbies en msnen. Verder ga ik zo slapenja het is al laat he... en jij??
Aangenaamquote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:44 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ik ben Tim en ik woon in Arnhem. Ik "studeer" in Geldermalsen en dat is ook niet zo leuk jammer genoeg. Ik hou van snowboarden, internet en lezen.. Verder ga ik zometeen ook zo slapen, het is al laat.
.
Ja, ik verander 'm morgen weer terug.Ik vind jouw avatar wel lief, jouw kat ?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:46 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Aangenaam![]()
Oh, en ik vind jouw avatar ook eng
Jaquote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:49 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ja, ik verander 'm morgen weer terug.Ik vind jouw avatar wel lief, jouw kat ?
woord omhoogquote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:52 schreef boebiedoe het volgende:
Wiggah weet je wel ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |