Bedankt voor het advies sannydude.quote:Op maandag 21 maart 2005 23:54 schreef sannydude het volgende:
Het is mij gelukt hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik was dan wel de hele dag aan het sporten op mijn toenmalige opleiding. Verder is voeding idd een erg belangrijk item wat je zeker niet moet onderschatten. 3x per dag eten en als je slim bent, eet je je warme maaltijd door de middag of 's ochtends. De reden hiervoor is dat er in het avondeten (lees: warm eten) het meeste zit. De grootste hoeveelheid stoffen, caloriën enz. Als je de dag begint met dit, haal je dit er makkelijk af met een dag werken en andere dingen doen. Als je dit voor het slapen gaan nog neemt, verteer je niet alles, aangezien je in je slaap een veel langzamere spijsvertering hebt. In je slaap verbrand je dus amper wat. Door de maaltijden dus om te draaien scheelt het je weer een hoop energie die je moet verbranden.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Dus 's ochtends of \s middags warme maaltijd en 's avonds een boterham. Probeer te matigen met vlees, aangezien daar het meeste vet in zit tijdens je warme maaltijd. Ook rustig aan met saus, chips, drank, drop! en alle andere ongezonde dingen. Neem fruit. Je voelt je na 2 maanden niet alleen 10 kilo lichter, ook een stuk fitter en opgewekter. Neem het maar van mij aanJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
succes!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop