Het is mij gelukt hoor
![]()
Ik was dan wel de hele dag aan het sporten op mijn toenmalige opleiding. Verder is voeding idd een erg belangrijk item wat je zeker niet moet onderschatten.
3x per dag eten en als je slim bent, eet je je warme maaltijd door de middag of 's ochtends. De reden hiervoor is dat er in het avondeten (lees: warm eten) het meeste zit. De grootste hoeveelheid stoffen, caloriën enz. Als je de dag begint met dit, haal je dit er makkelijk af met een dag werken en andere dingen doen. Als je dit voor het slapen gaan nog neemt, verteer je niet alles, aangezien je in je slaap een veel langzamere spijsvertering hebt. In je slaap verbrand je dus amper wat. Door de maaltijden dus om te draaien scheelt het je weer een hoop energie die je moet verbranden.
![]()
Dus 's ochtends of \s middags warme maaltijd en 's avonds een boterham. Probeer te matigen met vlees, aangezien daar het meeste vet in zit tijdens je warme maaltijd. Ook rustig aan met saus, chips, drank, drop! en alle andere ongezonde dingen.
Probeer elke avond wat te sporten. Zwemmen is een aanrader. Doe ik ook nu. Je leert mensen kennen. Je bent actief bezig. Het is bijna blessure vrij. Het is ontspannend en vooral intensief. Als je een aanleg of verliefd bent op een bal en een racket, dan moet je gaan squashen. Zeer intensief en goed tegen overtollig vet. Het is natuurlijk niet altijd mogelijk om te sporten, maar probeer er toch zeker zo'n 3 a 4 keer per week iets aan te doen. Als je niet intensief bezig bent met zwemmen of squashen, kan je ook nog een eindje gaan wandelen. Het gaat natuurlijk minder snel, maar het is beter dan voor de tv zitten en alles wat er af gaat is mooi meegenomen natuurlijk
![]()
Neem fruit. Je voelt je na 2 maanden niet alleen 10 kilo lichter, ook een stuk fitter en opgewekter. Neem het maar van mij aan
succes!