Gelukig ben ik de tweede (A)quote:Op maandag 21 maart 2005 23:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Er is natuurlijk een verschil tussen een 'echte' sissy en eenen
sissy. De eerste loopt continue te miepen, houdt van modeshows en doet stiekum make-up op. De tweede sissy soort (de
en
sissy) is gewoon een warme persoonlijkheid die met zoveel warme gevoelens rondloopt dat hij dat in SC kwijt moet door middel van smileys.
Tot zover het sissy college.![]()
Ik ben de tweede sissyquote:Op maandag 21 maart 2005 23:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Er is natuurlijk een verschil tussen een 'echte' sissy en eenen
sissy. De eerste loopt continue te miepen, houdt van modeshows en doet stiekum make-up op. De tweede sissy soort (de
en
sissy) is gewoon een warme persoonlijkheid die met zoveel warme gevoelens rondloopt dat hij dat in SC kwijt moet door middel van smileys.
Tot zover het sissy college.![]()
quote:
Typ iets in en klik daarna op ALT+S tegelijk inquote:
quote:Op maandag 21 maart 2005 23:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Alhoewel ik een foto van jou heb gezien waarop je misschien wel ook in de eerste categorie paste.
Nouhouquote:Op maandag 21 maart 2005 23:41 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, voel me klote
Ik denk dat ik maar ga slapen.
En ik?quote:Op maandag 21 maart 2005 23:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Alhoewel ik een foto van jou heb gezien waarop je misschien wel ook in de eerste categorie paste.
Welkequote:Op maandag 21 maart 2005 23:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Dan gaat het nóg snellerquote:Op maandag 21 maart 2005 23:42 schreef Christine het volgende:
Alt-s wist ik nog niet!
Nog 20 te gaanquote:Op maandag 21 maart 2005 23:43 schreef bar_rel het volgende:
Haha
Wat een mannetje, dat je daar nu al druk over maakquote:Op maandag 21 maart 2005 23:44 schreef Zhenar het volgende:
Weet je wat ik me vandaag zat af te vragen: Als er een SC-meet is, hè: kunnen we dan wel goed met elkaar communiceren? Want dan kan het alleen maar met woorden. Ik kan niet opeens een zweepje tevoorschijn halen en daarmee in het rond gaan slaan om een of ander vaag statement te maken.
En Dizer en Bar_rel kunnen nietdoen. Wel
, maar dat is ook zo raar.
Dus hoe wordt dat opgelost????!
Dat vroeg ik gisteren ook alquote:Op maandag 21 maart 2005 23:44 schreef Zhenar het volgende:
Weet je wat ik me vandaag zat af te vragen: Als er een SC-meet is, hè: kunnen we dan wel goed met elkaar communiceren? Want dan kan het alleen maar met woorden. Ik kan niet opeens een zweepje tevoorschijn halen en daarmee in het rond gaan slaan om een of ander vaag statement te maken.
quote:Op maandag 21 maart 2005 23:44 schreef Zhenar het volgende:
En Dizer en Bar_rel kunnen nietdoen. Wel
, maar dat is ook zo raar.
Een van de gekke bekken foto's voor de spiegel. Daar leek het alsof je makeup op had.quote:
Nee, al jouw foto's druipen van de testosteron.quote:
Laat me raden, alt-s geleerd?quote:Op maandag 21 maart 2005 23:45 schreef Timmai het volgende:
blabla
Ik gebruik gene make up johquote:Op maandag 21 maart 2005 23:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Een van de gekke bekken foto's voor de spiegel. Daar leek het alsof je makeup op had.![]()
[..]
Nee, al jouw foto's druipen van de testosteron.![]()
En ik weet nog niet eens of ik mee kan/wil!quote:Op maandag 21 maart 2005 23:45 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Wat een mannetje, dat je daar nu al druk over maak![]()
Daar lijkt het of iets over de spiegel heeft lopen spuitenquote:Op maandag 21 maart 2005 23:46 schreef Zhenar het volgende:
Een van de gekke bekken foto's voor de spiegel. Daar leek het alsof je makeup op had.![]()
quote:Op maandag 21 maart 2005 23:46 schreef Zhenar het volgende:
Nee, al jouw foto's druipen van de testosteron.![]()
quote:Op maandag 21 maart 2005 23:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En ik weet nog niet eens of ik mee kan/wil!![]()
Nee, maar ik dacht misschien een keer voor de grap?quote:
Ja Dizer...ja Dizerquote:Op maandag 21 maart 2005 23:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Daar lijkt het of iets over de spiegel heeft lopen spuiten
[..]![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |