Gelukig ben ik de tweede (A)quote:Op maandag 21 maart 2005 23:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Er is natuurlijk een verschil tussen een 'echte' sissy en eenen
sissy. De eerste loopt continue te miepen, houdt van modeshows en doet stiekum make-up op. De tweede sissy soort (de
en
sissy) is gewoon een warme persoonlijkheid die met zoveel warme gevoelens rondloopt dat hij dat in SC kwijt moet door middel van smileys.
Tot zover het sissy college.![]()
Ik ben de tweede sissyquote:Op maandag 21 maart 2005 23:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Er is natuurlijk een verschil tussen een 'echte' sissy en eenen
sissy. De eerste loopt continue te miepen, houdt van modeshows en doet stiekum make-up op. De tweede sissy soort (de
en
sissy) is gewoon een warme persoonlijkheid die met zoveel warme gevoelens rondloopt dat hij dat in SC kwijt moet door middel van smileys.
Tot zover het sissy college.![]()
quote:
Typ iets in en klik daarna op ALT+S tegelijk inquote:
quote:Op maandag 21 maart 2005 23:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Alhoewel ik een foto van jou heb gezien waarop je misschien wel ook in de eerste categorie paste.
Nouhouquote:Op maandag 21 maart 2005 23:41 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, voel me klote
Ik denk dat ik maar ga slapen.
En ik?quote:Op maandag 21 maart 2005 23:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Alhoewel ik een foto van jou heb gezien waarop je misschien wel ook in de eerste categorie paste.
Welkequote:Op maandag 21 maart 2005 23:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Dan gaat het nóg snellerquote:Op maandag 21 maart 2005 23:42 schreef Christine het volgende:
Alt-s wist ik nog niet!
Nog 20 te gaanquote:Op maandag 21 maart 2005 23:43 schreef bar_rel het volgende:
Haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |