Dat meen je niet! Toch niet in de week van 22-29 juni???quote:Danosa schreef net:
He jammer Clau dat je niet meegaat naar Mallorca. Wij zijn er dan ook!
Hoornse plasquote:Ik wou dat ik dicht bij het strand woonde. Is er ergens een noemenswaardige strand in het Noorden?
Ja, ga me even gek maken.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar dat betekent dat als en nee, niet nu, maar zodra en wanneer en zo BE een babietje krijgt, we er een fok!baby bij hebben. Joehoe
Ah men, echt? Zij gaan ook vanaf Eelde, terug zitten jullie dan misschien wel bij elkaar in het vliegtuig! Maar het kan echt niet...22e krijg ik uitslag van scriptie en de 27e, 28e of 29e heb ik mn eindgesprek..quote:Op maandag 21 maart 2005 22:09 schreef danosa het volgende:
Ja hoor dan zijn we er ook! We gaan de 15e van Eelde vertrekken.
Joh, boek toch ook een ticket bij![]()
quote:Hoornse pis en Delzijl??? Grapjas
Thanks! Lief van je!quote:Op maandag 21 maart 2005 22:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Jij begint hoor
Vind het ook zooooooo leuk voor ju-hu-hu-llie![]()
![]()
quote:Op maandag 21 maart 2005 22:17 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Hier vandaag ramen geschilderd gewandeld boodschapjes gedaan en genoten van het mooie weer, morgen nog een dag mooi weer zodat ik de buitendeur en het raam aan de schuur kan schilderen.
En daarna aan de slaapkamer beginnen
Dat was het eerste wat ik ook dacht !quote:Op maandag 21 maart 2005 22:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar dat betekent dat als en nee, niet nu, maar zodra en wanneer en zo BE een babietje krijgt, we er een fok!baby bij hebben. Joehoe
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:06 schreef Brighteyes het volgende:stinkie! Wat moet jij nou hier!
Je weet dat je jezelf nu wel verdacht maakt met een OUD topic in je AT?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |