Je haalt me de woorden uit de mond.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:47 schreef Scorpie het volgende:
tjonge jonge kastanova, je bent soms een enorme lul, maar op dit punt kan ik het alleen maar met je eens zijn
En als zijn meissie het echt zo vreselijk vind zal ze er zelf wat aan moeten doen. Waarin TS haar kan steunen....quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:46 schreef pacandor_ het volgende:
maar vergeet niet ouders kunnen ook naar de buitenwereld heel noormaal reageren... niemand had mijn verleden echt achter mijn ouders gezocht... totdat me vader ineens ook tegen een maat van me uitviel in beschoken toestand.
dus als ts erbij is.. zouden het ineens hele lieve mensen kunnen zijn....
ik vind ook niet dat ts dit hier moet bespreken....
wij kunnen er nl niet echt over oordelen... wij kennen alleen het verhaal van ts.. en meer niet.
en ts kent waarschijnlijk alleen het verhaal van zijn meissie...
psies!!!!!!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:30 schreef Shreever het volgende:
[..]
En als zijn meissie het echt zo vreselijk vind zal ze er zelf wat aan moeten doen. Waarin TS haar kan steunen....
Nee, ik ben er nooit bij als zoiets gebeurd. Wel als ze allemaal kut klusjes krijgt, of dr ouders tegen dr schreeuwen en de hele avond zuipen. Maar dan zijn ze altijd wel heel aardig tegen mij.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:03 schreef HenryHill het volgende:
TS, weet je dit omdat zij het tegen je verteld heeft, of omdat je erbij was toen deze dingen gebeurden (het laatste lijkt me niet, gezien het mp3-verhaal)? Hoe reageren haar ouders tegenover jou en haar als je erbij bent?
Niet altijd. Sommigen willen gewoon weg niks ermee te maken hebben/krijgen/whatever . . .quote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:30 schreef Brighteyes het volgende:
Ga dan eens met de huisarts praten zoals eerder gesuggereerd... die kan vaak veel betekenen bij de eerste signalering van problemen binnen een gezin...
'kan vaak'...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:03 schreef ThunderChild het volgende:
Niet altijd. Sommigen willen gewoon weg niks ermee te maken hebben/krijgen/whatever . . .
Dat soort ouders houden graag de act ook omhoog als er anderen bij zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:26 schreef AT3 het volgende:
[..]
Nee, ik ben er nooit bij als zoiets gebeurd. Wel als ze allemaal kut klusjes krijgt, of dr ouders tegen dr schreeuwen en de hele avond zuipen. Maar dan zijn ze altijd wel heel aardig tegen mij.
Het gaat soms ook gewoon goed, dan zijn dr ouders vrolijk ofzo, en dan is er niks aan de hand, maar 8 v/d 10 x gaat het fout. Haar ouders houden ook wel van haar, maar dat laten ze alleen niet zo merken als ze dronken zijn. Haar broer is een jaar geleden ook weggelopen, en gelijk naar t buitenland gegaan. Daar zaten haar ouders heel erg mee, en toen is het alleen nog maar erger geworden voor mijn vriendin.
Ik heb me'n vriendin vorogestelt dat ze een tijdje bij mij in huis komt wonen, maar dat durft ze eigelijk niet, omdat ze bang is dat ze daarna nooit meer terug mag komen.
Met instanties bedoel ik eigelijk ook meer iemand die ons van advies kan voorzien, en haar niet gelijk uit huis plaatsen oid.
misschieen is dat juist goed!!!!! bij mij is het ook zo gegaan... ik heb eerst een jaar bij een vriendin gewoond...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:26 schreef AT3 het volgende:
[..]
Ik heb me'n vriendin vorogestelt dat ze een tijdje bij mij in huis komt wonen, maar dat durft ze eigelijk niet, omdat ze bang is dat ze daarna nooit meer terug mag komen.
Tja, ik blijf erbij dat je (als het echt uit de hand loopt en er echt geen oplossing meer is) je toch naar het RIAGG of het CAD zou moeten gaan.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:26 schreef AT3 het volgende:
[..]
Nee, ik ben er nooit bij als zoiets gebeurd. Wel als ze allemaal kut klusjes krijgt, of dr ouders tegen dr schreeuwen en de hele avond zuipen. Maar dan zijn ze altijd wel heel aardig tegen mij.
Het gaat soms ook gewoon goed, dan zijn dr ouders vrolijk ofzo, en dan is er niks aan de hand, maar 8 v/d 10 x gaat het fout. Haar ouders houden ook wel van haar, maar dat laten ze alleen niet zo merken als ze dronken zijn. Haar broer is een jaar geleden ook weggelopen, en gelijk naar t buitenland gegaan. Daar zaten haar ouders heel erg mee, en toen is het alleen nog maar erger geworden voor mijn vriendin.
Met instanties bedoel ik eigelijk ook meer iemand die ons van advies kan voorzien, en haar niet gelijk uit huis plaatsen oid.
Heldquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:56 schreef flamoes het volgende:
Ja leuk, zulke schoonouders. Ik had 6 jaar terug ook een vriendin met hetzelfde probleem. Ze kwam huilend bij mij en ik kon duidelijk zien dat ze was geslagen e.d.
Ik ben bij dit soort dingen echt niet te houden, en naar die vader toe gegaan en heb hem letterlijk door de hele tent heen geslagen. Niks stond meer rechtop daar in huis.
Het werd er voor haar dan niet veel moeilijker op, want ze zou toch al bij mij komen wonen.
Eigenlijk heb ik er niet veel aan gehad, maar die vent heb wel zijn lesje geleerd.
Voor hetzelfde geld rent zn vriendin terug naar pappie die zielig is.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |