Mag ie meedoen? Kunnen we een trio doen? En als Angelina binnenkont, doen we gewoon een kwartetquote:
die film is kutquote:Op maandag 21 maart 2005 21:39 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
IK heb vandaag The Incredibles gekocht
Wat een gave tekenfilm is dat gewoon
Ik weet 't niet mên. Maar de zomer komt eraan, voor je het weet worden we weer bedolven onder de uitnodigingen.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:37 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Gaan we nu geheimtaal doen
Zeg maar waar en wanneer dan kom ik wel als borromang
nietquote:
eeeh hetzelfde als gisteren?!??!quote:Hoe is het met onze lieve Jamie Pascal?
op geileverhalen.nl kan christine ook wel kijkenquote:Op maandag 21 maart 2005 21:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee schat, eerst even fokken... na 0:00 heb je me de hele avond. Gaan we de record van gisteren verbreken? Dit keer maar voor de 10x gaan?![]()
Dus je wilt niet eens gepenetreerd wordenquote:Op maandag 21 maart 2005 21:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb geen speeltjes nodig, die van mij is groot genoeg en mijn tong doet wonderen
Sorryquote:Op maandag 21 maart 2005 21:42 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Dus je wilt niet eens gepenetreerd worden?
Binnenkont?quote:Op maandag 21 maart 2005 21:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mag ie meedoen? Kunnen we een trio doen? En als Angelina binnenkont, doen we gewoon een kwartet
Of we doen vier op een rijquote:Op maandag 21 maart 2005 21:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mag ie meedoen? Kunnen we een trio doen? En als Angelina binnenkont, doen we gewoon een kwartet
Sorry mop, tuurlijk niet, maar waarom moet ik jou wel delen met wupquote:Op maandag 21 maart 2005 21:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat ik jou met al die anderen wil delen
Nou nee dank je, eens een sterretje altijd een sterretje en dus wordt het nooit een rondjequote:Op maandag 21 maart 2005 21:42 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Dus je wilt niet eens gepenetreerd worden?
ha-ha-haquote:Op maandag 21 maart 2005 21:43 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Zorg nou maar eens eerst dat je ontmaagd wordt..
quote:Op maandag 21 maart 2005 21:42 schreef Christine het volgende:
[..]
Binnenkont?
Ik weet niet waar jij je nederlandse lessen hebt gevolgd, maar je taalgebruik is soms wat apart
quote:Op maandag 21 maart 2005 21:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou nee dank je, eens een sterretje altijd een sterretje en dus wordt het nooit een rondje![]()
quote:Op maandag 21 maart 2005 21:44 schreef Dizer het volgende:
Nou nee dank je, eens een sterretje altijd een sterretje en dus wordt het nooit een rondje![]()
En bij vrouwen dan?quote:Op maandag 21 maart 2005 21:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
heb ik gisteren gezegd, maar heb je weer eens overheen gelezen [ook schuld van snelle SC]quote:Op maandag 21 maart 2005 21:43 schreef Dizer het volgende:
Sorry mop, tuurlijk niet, maar waarom moet ik jou wel delen met wup
En wat voor naam wil jij hebben voor onze tennis(t)er
Hmz, kick er niet zo op, maar als een vrouw dat wil, dan respecteer ik dat en zal ik heel voorzichtig zijnquote:
Duidelijker kan je niet zijnquote:Op maandag 21 maart 2005 21:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Exit Only... misschien nog duidelijker?![]()
Hoor de man praten, vet seriuesquote:Op maandag 21 maart 2005 21:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hmz, kick er niet zo op, maar als een vrouw dat wil, dan respecteer ik dat en zal ik heel voorzichtig zijn
quote:Op maandag 21 maart 2005 21:46 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik had hem ook. Tot ik hem betrapte op leugens.
Neuh.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:42 schreef Tania18 het volgende:
Jullie zeggen toch niks boeiends he?!? Anders moet ik alles weer teruglezen
Baby, ik wil me maar aan één persoon committen en dat ben jij! Zo zit dat gewoon in elkaarquote:Op maandag 21 maart 2005 21:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
heb ik gisteren gezegd, maar heb je weer eens overheen gelezen [ook schuld van snelle SC]
wup heeft hier even niks mee te maken, vraag me af of jij je wel kan en vooral wíl binden
come on, als het aan jou ligt neem je 't halve forum...
en da's prima, want je bent gewoon [nog] 'n "boy" en da's ook je charme
maar dan ben je toch gek om je aan mij te gaan committen.....?!
You've got mail.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Neuh.
Mijn reacties worden toch gebundeld en uitgebracht.
Naja je moet het alletwee willen hoorquote:Op maandag 21 maart 2005 21:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hmz, kick er niet zo op, maar als een vrouw dat wil, dan respecteer ik dat en zal ik heel voorzichtig zijn
Krijg ik dan een gratis exemplaar?!?quote:Op maandag 21 maart 2005 21:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Neuh.
Mijn reacties worden toch gebundeld en uitgebracht.
Kijk ze seriues doenquote:Op maandag 21 maart 2005 21:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Naja je moet het alletwee willen hoor
quote:Op maandag 21 maart 2005 21:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Baby, ik wil me maar aan één persoon committen en dat ben jij! Zo zit dat gewoon in elkaar
Jij bent tenslotte de moeder van mijn kindEn daar ben ik helemaal blij mee
Eigenlijk hou ik er niet vanquote:Op maandag 21 maart 2005 21:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Naja je moet het alletwee willen hoor
zijn er nog 2 puntjes: wat als dat kind er niet was geweest?!quote:Op maandag 21 maart 2005 21:48 schreef Dizer het volgende:
Baby, ik wil me maar aan één persoon committen en dat ben jij! Zo zit dat gewoon in elkaar
Jij bent tenslotte de moeder van mijn kindEn daar ben ik helemaal blij mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |