Vuurtje is gezelligerquote:Op maandag 21 maart 2005 20:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]![]()
Dat was ook kei-gezellie. Lekker een zaklamp erbij...
Dankjequote:
Zeg, het is hier B&H nietquote:Op maandag 21 maart 2005 20:37 schreef timbob het volgende:
[..]
ja kom
laten we net doen alsof dit een topic is over showbiz! haha
wat zullen ze op hun neus kijken zeg!
quote:Op maandag 21 maart 2005 20:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen zin in een SEX-topic met naakte vrouwen
Zeg dat dan meteen.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dankje
Ik heb gewoon geen zin in een SEX-topic vol met piemels, naakte vrouwen en andere zooi.
Als ik dat wil zien ga ik wel naar [SEX] toe ofzo.
En ik ben niet de enige die er zo over denkt.
1 gecensureerd plaatje waar niks op te zien was tegenover 100 plaatjes van Angelina, Djem, Hind, Charisma Carpenter enzovoorts, serieus waar maak je je druk om zegquote:Op maandag 21 maart 2005 20:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dankje
Ik heb gewoon geen zin in een SEX-topic vol met piemels, naakte vrouwen en andere zooi.
Als ik dat wil zien ga ik wel naar [SEX] toe ofzo.
En ik ben niet de enige die er zo over denkt.
.....die verdeeld waren over 150 topics.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:41 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
1 gecensureerd plaatje waar niks op te zien was tegenover 100 plaatjes van Angelina, Djem, Hind, Charisma Carpenter enzovoorts, serieus waar maak je je druk om zeg
Ja!! Lekker warm!!quote:
Maar wel elk topic terugkomenquote:Op maandag 21 maart 2005 20:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
.....die verdeeld waren over 150 topics.
Tja, de dames moeten toch ook wat hebben om over te fantaseren?quote:Op maandag 21 maart 2005 20:41 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
1 gecensureerd plaatje waar niks op te zien was tegenover 100 plaatjes van Angelina, Djem, Hind, Charisma Carpenter enzovoorts, serieus waar maak je je druk om zeg
Nee die van jou ja.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:42 schreef niksan het volgende:
[..]
Ja!! Lekker warm!!
Die slaapzak van jou is lek
Op verzoek wil ik best wat foto's van mezelf posten hoor.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:44 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Tja, de dames moeten toch ook wat hebben om over te fantaseren?
Ik hou toch meer van het echte werk.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:44 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Het enige waar ik voor uitkom, is mijn mening.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:43 schreef Christine het volgende:
[..]
"we" niet, maar Bupa wellicht wel...
That's the spirit, maar dat vindt bupa niet leuk...quote:Op maandag 21 maart 2005 20:45 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Op verzoek wil ik best wat foto's van mezelf posten hoor.
Jij begrijpt mequote:Op maandag 21 maart 2005 20:44 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Nou bij dezequote:Op maandag 21 maart 2005 20:45 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Op verzoek wil ik best wat foto's van mezelf posten hoor.
quote:
Ik heb het vuurtje alquote:Op maandag 21 maart 2005 20:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee die van jou ja.
Kom maar in die van mij.
Nog warmer.
Keine nakte Schaenze von Konniekipke mehrquote:Op maandag 21 maart 2005 20:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik hou toch meer van het echte werk.
De tietenfoto's van Christine had niemand problemen mee andersquote:Op maandag 21 maart 2005 20:45 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
That's the spirit, maar dat vindt bupa niet leuk...
Daar komt ook de hypocrisie waar ik het net over had om de hoek kijkenquote:Op maandag 21 maart 2005 20:47 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
De tietenfoto's van Christine had niemand problemen mee anders
Laat maar.quote:
tja..naakte vrouwenquote:Op maandag 21 maart 2005 20:47 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Sorry, ik hoor net dat Bupa dat niet zo op prijs stelt.
Nou niet doen alsof je hier nooit een plaatje van Djem hebt gepostquote:Op maandag 21 maart 2005 20:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Heb je mij ooit horen zeggen dat ik dat fijn vond.
Ik heb al zovaak gezegd dat het hier geen overkill aan plaatjes moet worden.
Ik wil iets zeggen,....maar laat ook maar.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:47 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
De tietenfoto's van Christine had niemand problemen mee anders
Naakte boebiedoe onder de douche?quote:Op maandag 21 maart 2005 20:47 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 maart 2005 20:47 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Hé, ik heb mijn zondagse broek aan!!quote:Op maandag 21 maart 2005 20:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Laat maar.
Ik zet je toch in vuur en vlam. [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |