Ja wat is merken.. ik merk toch zeker verschil eigenlijk met vorige week. Ook heel mn houding en algehele gevoel is lekker.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:19 schreef Misticle_lightning het volgende:
Ik ben ook begonnen met Usui, maar daar voelde ik werkelijk waar geen klap van. Zo van nou joepie, ik ben geinitieerd maar merk er weinig van.
Ik weet niet het verschil hoor, zou eens wat moeten lezen inderdaad. Maar als leek zijnde leek Ushui me lekker, tis ook het meest gangbare. Wellicht later eens Tera Mai proberen inderdaadquote:Op donderdag 21 april 2005 15:02 schreef Misticle_lightning het volgende:
Hi Bastard,
met usui voelde ik dat dus niet, met tera mai voel ik het wel
Wat heb jij voor graad in de reiki behaald eigenlijk?quote:Op donderdag 21 april 2005 17:55 schreef Misticle_lightning het volgende:
rustig aan doen, gewoon de tijd nemen, en als het komt komt het
ik doe shambala daar zit St Germain en dr. Usui beiden in. werkt goed.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:19 schreef Misticle_lightning het volgende:
Ik ben ook begonnen met Usui, maar daar voelde ik werkelijk waar geen klap van. Zo van nou joepie, ik ben geinitieerd maar merk er weinig van.
Toen leerde ik iemand kennen, waarmee ik een vriendschap heb ontwikkeld. Zij geeft Tera Mai initiaties, en die voelde ik dus wel.
Violet vuur is een uitbreiding op het tera mai systeem en gebruikt als ik me niet vergis Saint Germain
Je kan in ieder geval heel goed Engels schrijven zeg!quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:04 schreef Enyalius het volgende:
ik heb een blogje geschreven over reiki http://spaces.msn.com/members/enyalius
lijkt mij een goede intro om mensen er geintereseerd in te krijgen
Ik heb het ontvangen en sinds gister ben ik ook in staat te geven..eindelijk!quote:Heb je zelf ervaring met Reiki ? (gehad en/of gegeven)
Ja, gister heb ik mijn inwijding afgerond.quote:Heb je een reiki-inwijding gehad?
Usuiquote:Welke vorm? (Usui, Seichem, etc..)
Reiki Iquote:Reiki I/Reiki II/Reiki Master?
Bij een master in mijn woonplaats.quote:Waar?
75 euroquote:Wat heeft jou dat gekost?
Ja, supertevreden. De persoon die het ons (een vriend van mij en ik) gaf was zeer rustig en legde alles duidelijk uit. Aangezien we maar met z'n tweëen waren kon hij ons echt individueel uitleg geven. De een ging dus de ander een behandeling geven na iedere inwijding.quote:Was je tevreden over de "cursus"?
Absoluut! Misschien ga ik het in de toekomst niet heel veel gebruiken, zullen de leefregels, het meer bezig zijn met energie mijn levensstijl beinvloeden.quote:Heb je het gevoel dat je waar voor je geld hebt gekregen?
Ik zal vooral veel gaan oefenen..quote:Doe je nu nog wel eens wat met Reiki?
Veroordeel niet!quote:Alle overige tips voor de users/lurkers hier!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |