Jij vindt alles met borsten wel 'geil' of 'lekker'quote:
Het is beter dan dat ze niks zeggen denk ik..quote:Op maandag 21 maart 2005 19:40 schreef bar_rel het volgende:
Maar Christine is het een goed teken dat ik zelf morgen moet bellen of ik ben aangenomen of niet?
bullshit Jette van der meij vind ik bijvoorbeeld niet lekker of geilquote:Op maandag 21 maart 2005 19:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij vindt alles met borsten wel 'geil' of 'lekker'
Volgens mij ook.quote:Op maandag 21 maart 2005 19:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij vindt alles met borsten wel 'geil' of 'lekker'
Jawel maar het kan toch ook zijn dat zij bellen..ofzoquote:Op maandag 21 maart 2005 19:40 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Het is beter dan dat ze niks zeggen denk ik..
Ik kan wel raden wie je bedoelt.quote:
Op de wallen toch?quote:Op maandag 21 maart 2005 19:40 schreef bar_rel het volgende:
Maar Christine is het een goed teken dat ik zelf morgen moet bellen of ik ben aangenomen of niet?
Wat zowiee zegt, beter dan dat ze meteen zeggen dat het niks isquote:Op maandag 21 maart 2005 19:40 schreef bar_rel het volgende:
Nee is goed mopquote:Op maandag 21 maart 2005 19:41 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik kan wel raden wie je bedoelt.
En niet weer foto's posten aub, ik wil een keer chatten met een gezonde layout
Jullie zijn voor elkaar gemaakt.quote:
Oh ja. Dat was ik vergetenquote:Op maandag 21 maart 2005 19:42 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik ben het toch altijd met jou eens?
Jawel..maar het kon ook zijn dat zij zouden bellen, ik weet niet wat beter is: ik bellen of zij...quote:Op maandag 21 maart 2005 19:42 schreef Christine het volgende:
[..]
Wat zowiee zegt, beter dan dat ze meteen zeggen dat het niks is
*in agenda zet*quote:Op maandag 21 maart 2005 19:43 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Jullie zijn voor elkaar gemaakt..
Neuken, trouwen, huisje, kinderen, verzorgingstehuis, dood.
Ik heb jullie leven samen even alvast uitgestippeld.
quote:Op maandag 21 maart 2005 19:43 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Jullie zijn voor elkaar gemaakt..
Neuken, trouwen, huisje, kinderen, verzorgingstehuis, dood.
Ik heb jullie leven samen even alvast uitgestippeld.
Maakt weinig verschil. Krijgen ze morgen nog een ander op bezoek?quote:Op maandag 21 maart 2005 19:44 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Jawel..maar het kon ook zijn dat zij zouden bellen, ik weet niet wat beter is: ik bellen of zij...
Wat heb je gedaan dat je daar ontslagen bentquote:
Doe je niet aan sex voor het huwelijk.quote:Op maandag 21 maart 2005 19:44 schreef Christine het volgende:
[..]
Het moet trouwens zijn:
Trouwen, neuken, huisje, kinderen, verzorgingstehuis, dood.
Ik zou niet durvenquote:Op maandag 21 maart 2005 19:46 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Doe je niet aan sex voor het huwelijk..
*christine van to-do lijstje afstreept.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |