Ik heb vorige week nog drie zakken in weten te slaan bij een Edah in Enschede!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:55 schreef ParanoidEv het volgende:
Kut, die was ik in iedere supermarkt al kwijt.
Deels waar natuurlijk. Waarom was er anders bijvoorbeeld die rel(/rechtzaak) over de 600 grams Peijnenburg ?? Verder is er wel degelijk een flinke prijsverlaging, maar zal die meer uitgekiend zijn dan de meesten vermoeden. Kaas is volgens mij ook goedkoper geworden, er zijn in ieder geval flinke prijsverlagingen (nee, ik ga niks concreets zoeken). Al is je verhaal geen onzin, maar een feit.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:14 schreef schatje het volgende:
Dat lijkt maar zo.
Ik zal een voorbeeld noemen, de pakjes met plakken jonge kaas van het AH huismerk hadden voor de prijsverlagingen een gewicht van 200 gram. Na de zogenaamde prijsverlaging een gewicht van 190 gram. Dan kun je het dus doen lijken alsof het goedkoper is. In feite is dat niet het geval. Als het echt goedkoper zou zijn zou je gewoon die 200 gram krijgen.![]()
![]()
.
Ik ga door.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:48 schreef elcastel het volgende:
Ga vooral door.
Klopt, er zijn ook artikelen daadwerkelijk goedkoper geworden. Coca Cola bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:40 schreef elcastel het volgende:
[..]
Deels waar natuurlijk. Waarom was er anders bijvoorbeeld die rel(/rechtzaak) over de 600 grams Peijnenburg ??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |