Eensch. Zolang gezonde producten fors duurder zijn dan ongezonde, denk ik niet dat het overgewicht-probleem in Nederland ook maar iets zal verminderen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:45 schreef fratsman het volgende:
[..]
Dat ze de groenten en suikervrije producten maar goedkoper maken, ipv op semi-ongezond spul een vet-tax te zetten.
Bewijst eens te meer dat Hoogervorst zich alleen maar met onzinnige dingen bezig houd.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Eensch. Zolang gezonde producten fors duurder zijn dan ongezonde, denk ik niet dat het overgewicht-probleem in Nederland ook maar iets zal verminderen.
Dat lijkt maar zoquote:Op maandag 21 maart 2005 19:08 schreef APK het volgende:
Ik was 3,5 maand in het buitenland en vond de AH bij terugkomst een stuk goedkoper.![]()
De vet-tax is het debielste wat ik ooit heb gehoord. Om te beginnen omdat de meeste mensen vooral aankomen door suiker (koolhydraten) uit snoep en frisdrank.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:58 schreef fratsman het volgende:
[..]
Bewijst eens te meer dat Hoogervorst zich alleen maar met onzinnige dingen bezig houd.
*mensen dwingen om orgaandonor te worden
*prijzen van bier, sterke drank en sigaretten
* De vet-tax
Laat die man zich bezig houden met nuttige dingen. De ouderen van onze samenleving liggen uit te drogen in de verzorgingstehuizen, alleen omdat meneer Hoogervorst steeds meer bezuinigd.
Maar dat is weer een heeeel ander topic.
Of het sponsoren van je sportlidmaatschap (even de officiele naam ervoor kwijt) zodat nederland eens meer gaat bewegen. De helft van de overgewichtigen zou al afvallen als ze eens van zn luie reet afkwamen en eens op het sportveld/baan/apparaat zouden gaan staanquote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:58 schreef fratsman het volgende:
[..]
Bewijst eens te meer dat Hoogervorst zich alleen maar met onzinnige dingen bezig houd.
*mensen dwingen om orgaandonor te worden
*prijzen van bier, sterke drank en sigaretten
* De vet-tax
Laat die man zich bezig houden met nuttige dingen. De ouderen van onze samenleving liggen uit te drogen in de verzorgingstehuizen, alleen omdat meneer Hoogervorst steeds meer bezuinigd.
Maar dat is weer een heeeel ander topic.
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:54 schreef Realzm het volgende:
[..]
Of het sponsoren van je sportlidmaatschap (even de officiele naam ervoor kwijt) zodat nederland eens meer gaat bewegen. De helft van de overgewichtigen zou al afvallen als ze eens van zn luie reet afkwamen en eens op het sportveld/baan/apparaat zouden gaan staan
Waarom?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:13 schreef greatgonzo het volgende:
die ah to go's zijn standaard 30% duurder
Ik heb vorige week nog drie zakken in weten te slaan bij een Edah in Enschede!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:55 schreef ParanoidEv het volgende:
Kut, die was ik in iedere supermarkt al kwijt.
Deels waar natuurlijk. Waarom was er anders bijvoorbeeld die rel(/rechtzaak) over de 600 grams Peijnenburg ?? Verder is er wel degelijk een flinke prijsverlaging, maar zal die meer uitgekiend zijn dan de meesten vermoeden. Kaas is volgens mij ook goedkoper geworden, er zijn in ieder geval flinke prijsverlagingen (nee, ik ga niks concreets zoeken). Al is je verhaal geen onzin, maar een feit.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:14 schreef schatje het volgende:
Dat lijkt maar zo.
Ik zal een voorbeeld noemen, de pakjes met plakken jonge kaas van het AH huismerk hadden voor de prijsverlagingen een gewicht van 200 gram. Na de zogenaamde prijsverlaging een gewicht van 190 gram. Dan kun je het dus doen lijken alsof het goedkoper is. In feite is dat niet het geval. Als het echt goedkoper zou zijn zou je gewoon die 200 gram krijgen.![]()
![]()
.
Ik ga door.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:48 schreef elcastel het volgende:
Ga vooral door.
Klopt, er zijn ook artikelen daadwerkelijk goedkoper geworden. Coca Cola bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:40 schreef elcastel het volgende:
[..]
Deels waar natuurlijk. Waarom was er anders bijvoorbeeld die rel(/rechtzaak) over de 600 grams Peijnenburg ??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |