De groene sterquote:Op maandag 21 maart 2005 20:43 schreef Cracka-ass het volgende:
Sommige parkeerplaatsen vragen erom. Ik kan mij een krantenartikel herrineren over parkeerplaats 'de groene ster' ergens in het noorden van het land. Was ook erg in trek.![]()
Ik zou een groene ster toch mooi overslaan hoor. Je gaat je leuter toch ook niet in een biobak hangen?quote:Op maandag 21 maart 2005 20:43 schreef Cracka-ass het volgende:
Sommige parkeerplaatsen vragen erom. Ik kan mij een krantenartikel herrineren over parkeerplaats 'de groene ster' ergens in het noorden van het land. Was ook erg in trek.![]()
Dat je weet wat er in de koran staat wil nog niet zeggen dat je een moslim bentquote:Op maandag 21 maart 2005 22:03 schreef speedfreak1 het volgende:
Valt mij op dat hier een hoop mensen exact schijnen te weten wat homo's precies allemaal doen............. ervaringsdeskundigheid?
Als je boft doen ze hun kunstgebit uit.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:46 schreef Herald het volgende:
ohja en die vieze ouwe mannetjes hebben geen tongpiercing zoals die 16jarige sletjes
Ja da's hier vlakbij in Leeuwarden. Zieke taferelen aldaar.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:43 schreef Cracka-ass het volgende:
Vertel! Ik ben niet easily shocked, dus met sappige details! We hebben blijkbaar een ooggetuige! Of een ervaringsdeskundige! Ik wil alles weten, inclusief wat er dan zo ziek is! Ik kom namelijk niet op dat soort plekken, dus ben wel benieuwd wat de echte deskundigen die daar wel komen daar nou zoal meemaken.quote:Op maandag 21 maart 2005 23:10 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ja da's hier vlakbij in Leeuwarden. Zieke taferelen aldaar.
Je wilt erheen he?quote:Op maandag 21 maart 2005 23:17 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Vertel! Ik ben niet easily shocked, dus met sappige details! We hebben blijkbaar een ooggetuige! Of een ervaringsdeskundige! Ik wil alles weten, inclusief wat er dan zo ziek is! Ik kom namelijk niet op dat soort plekken, dus ben wel benieuwd wat de echte deskundigen die daar wel komen daar nou zoal meemaken.
Het moge duidelijk zijn dat hij graag wil weten wat hij nou fout doet op die parkeerplaatsen.quote:
Is vlakbij de golfbaan en er zijn wel leuke vis-stekjes. Maar die flikkers daar in de bosjes om te spoken is voor mij een reden, om er maar sowieso niet meer te gaan vissen. Ik heb namelijk een hekel aan die smeerpijpen met hun vieze ideetjes.quote:Op maandag 21 maart 2005 23:17 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Vertel! Ik ben niet easily shocked, dus met sappige details! We hebben blijkbaar een ooggetuige! Of een ervaringsdeskundige! Ik wil alles weten, inclusief wat er dan zo ziek is! Ik kom namelijk niet op dat soort plekken, dus ben wel benieuwd wat de echte deskundigen die daar wel komen daar nou zoal meemaken.
Je ziet ze de bosjes instappen, en dan? Hoor je dan gehijg, gesteun en gezucht? Of hoor je soppende geluiden?quote:Op maandag 21 maart 2005 23:21 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Is vlakbij de golfbaan en er zijn wel leuke vis-stekjes. Maar die flikkers daar in de bosjes om te spoken is voor mij een reden, om er maar sowieso niet meer te gaan vissen. Ik heb namelijk een hekel aan die smeerpijpen met hun vieze ideetjes.
Ik ben wel eens langs die parkeerplaats daar gereden, waar ze verzamelen. En zonder gein, je ziet ze echt de bosjes instappen.
Ik wil het niet weten.quote:Op maandag 21 maart 2005 23:25 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Je ziet ze de bosjes instappen, en dan? Hoor je dan gehijg, gesteun en gezucht? Of hoor je soppende geluiden?
Zijn ze geen kivietseieren aan het zoeken, schijnt ook hip te zijn daar.....quote:Op maandag 21 maart 2005 23:21 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Is vlakbij de golfbaan en er zijn wel leuke vis-stekjes. Maar die flikkers daar in de bosjes om te spoken is voor mij een reden, om er maar sowieso niet meer te gaan vissen. Ik heb namelijk een hekel aan die smeerpijpen met hun vieze ideetjes.
Ik ben wel eens langs die parkeerplaats daar gereden, waar ze verzamelen. En zonder gein, je ziet ze echt de bosjes instappen.
Die leggen op vlak, uitgestrekt terrein.quote:Op maandag 21 maart 2005 23:26 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Zijn ze geen kivietseieren aan het zoeken, schijnt ook hip te zijn daar.....
Yep. Het riskante bij die operatie is het bukken en oprapen van de kievitseierenquote:Op maandag 21 maart 2005 23:26 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Zijn ze geen kivietseieren aan het zoeken, schijnt ook hip te zijn daar.....
Dan zal het ook wel druk worden met pasen.quote:Op maandag 21 maart 2005 23:47 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Yep. Het riskante bij die operatie is het bukken en oprapen van de kievitseieren![]()
Ik heb deze docu ook gezien, en ik vond het zeer schokkend. As a matter of fact; het zag er gewoon eng uit; tientallen kerels die rondjes lopen door de bossen. Alsof het zombies waren. Verschrikkelijk gewoon. Het ergste is dat 80% van die smerige lui thuis ook nog een vrouw en kinderen hebben zitten. Ze zouden zich de ballen uit hun broek moeten schamen! Over twee weken komt het vervolg; dus het zal wel weer huiveringwekkend zijn. Walgelijk gewoon!quote:Op maandag 21 maart 2005 18:13 schreef DePresident het volgende:
Heb gister een stuk van de undercover-serie op SBS6 gezien over parkeerplaatsen waar homo's samenkomen om 'de liefde' met elkaar te bedrijven. Was wel schokkend. Die mannen komen dus in hun autotje aanrijden, parkeren... zoeken een neukpartner uit en gaan dan de bosjes in terwijl daar ook families picknicken, kinderen rondlopen. Of gaan zich daar ff en publique in hun auto afrukken. Hoe triest ben je sowieso als je op parkeerplaatsen 'ff snel een wip gaat maken'. Hebben die mensen geen eigenwaarde?In mijn ogen moet de overheid hier snel wat aan doen. Boetes uitdelen ofzo. Parkeerplaatsen zijn niet bedoeld voor deze ranzigheid. Anders is er nog maar 1 optie voor hetero's (met kinderen). En dat is de Nederlandse parkeerplaatsen mijden
Ranzige mongolen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |