abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 maart 2005 @ 20:54:57 #51
112892 Anguisy
The Enema Bandit
pi_25644770
quote:
Op maandag 21 maart 2005 20:43 schreef Cracka-ass het volgende:
Sommige parkeerplaatsen vragen erom. Ik kan mij een krantenartikel herrineren over parkeerplaats 'de groene ster' ergens in het noorden van het land. Was ook erg in trek.
De groene ster
pi_25645590
Valt mee dat het niet de Bruine Ster heette dan.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_25646133
quote:
Sommige parkeerplaatsen vragen erom. Ik kan mij een krantenartikel herrineren over parkeerplaats 'de groene ster' ergens in het noorden van het land. Was ook erg in trek.
Ik zou een groene ster toch mooi overslaan hoor. Je gaat je leuter toch ook niet in een biobak hangen?
pi_25646989
Valt mij op dat hier een hoop mensen exact schijnen te weten wat homo's precies allemaal doen............. ervaringsdeskundigheid?
Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoïstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
Ik stem Wilders. U ook?
Kijk ook eens op mijn web-log
pi_25647424
quote:
Op maandag 21 maart 2005 22:03 schreef speedfreak1 het volgende:
Valt mij op dat hier een hoop mensen exact schijnen te weten wat homo's precies allemaal doen............. ervaringsdeskundigheid?
Dat je weet wat er in de koran staat wil nog niet zeggen dat je een moslim bent
pi_25648044
Ik wil niet eens weten wat ze daar allemaal doen
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_25648089
Homo's
♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫
  maandag 21 maart 2005 @ 22:46:12 #58
3767 Herald
Come get some
pi_25648273
als je je ogen dicht doet merk je niks hoor

op die stoppelbaard na

ohja en die vieze ouwe mannetjes hebben geen tongpiercing zoals die 16jarige sletjes

maar verder is het vrijwel hetzelfde, mits je je ogen dicht doet natuurlijk
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_25648893
quote:
Op maandag 21 maart 2005 22:46 schreef Herald het volgende:

ohja en die vieze ouwe mannetjes hebben geen tongpiercing zoals die 16jarige sletjes
Als je boft doen ze hun kunstgebit uit.

dat was de reden waarom de homofiele cafebaas van m'n stamkroeg het trekken van de kiezen en tanden van z'n vriendje betaalde: 'zooooo zacht'
pi_25648916
(dubbel)
pi_25649044
quote:
Ja da's hier vlakbij in Leeuwarden. Zieke taferelen aldaar.
The gum you like, is coming back in style.
pi_25649258
quote:
Op maandag 21 maart 2005 23:10 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Ja da's hier vlakbij in Leeuwarden. Zieke taferelen aldaar.
Vertel! Ik ben niet easily shocked, dus met sappige details! We hebben blijkbaar een ooggetuige! Of een ervaringsdeskundige! Ik wil alles weten, inclusief wat er dan zo ziek is! Ik kom namelijk niet op dat soort plekken, dus ben wel benieuwd wat de echte deskundigen die daar wel komen daar nou zoal meemaken.
Ik stem Wilders. U ook?
pi_25649325
quote:
Op maandag 21 maart 2005 23:17 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

Vertel! Ik ben niet easily shocked, dus met sappige details! We hebben blijkbaar een ooggetuige! Of een ervaringsdeskundige! Ik wil alles weten, inclusief wat er dan zo ziek is! Ik kom namelijk niet op dat soort plekken, dus ben wel benieuwd wat de echte deskundigen die daar wel komen daar nou zoal meemaken.
Je wilt erheen he?
  maandag 21 maart 2005 @ 23:21:12 #64
82534 DePresident
Ik mis Tessje
pi_25649350
quote:
Op maandag 21 maart 2005 23:20 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Je wilt erheen he?
Het moge duidelijk zijn dat hij graag wil weten wat hij nou fout doet op die parkeerplaatsen.
pi_25649363
quote:
Op maandag 21 maart 2005 23:17 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

Is vlakbij de golfbaan en er zijn wel leuke vis-stekjes. Maar die flikkers daar in de bosjes om te spoken is voor mij een reden, om er maar sowieso niet meer te gaan vissen. Ik heb namelijk een hekel aan die smeerpijpen met hun vieze ideetjes.
Ik ben wel eens langs die parkeerplaats daar gereden, waar ze verzamelen. En zonder gein, je ziet ze echt de bosjes instappen.
pi_25649452
quote:
Op maandag 21 maart 2005 23:21 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Is vlakbij de golfbaan en er zijn wel leuke vis-stekjes. Maar die flikkers daar in de bosjes om te spoken is voor mij een reden, om er maar sowieso niet meer te gaan vissen. Ik heb namelijk een hekel aan die smeerpijpen met hun vieze ideetjes.
Ik ben wel eens langs die parkeerplaats daar gereden, waar ze verzamelen. En zonder gein, je ziet ze echt de bosjes instappen.
Je ziet ze de bosjes instappen, en dan? Hoor je dan gehijg, gesteun en gezucht? Of hoor je soppende geluiden?
Ik stem Wilders. U ook?
pi_25649486
quote:
Op maandag 21 maart 2005 23:25 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

Je ziet ze de bosjes instappen, en dan? Hoor je dan gehijg, gesteun en gezucht? Of hoor je soppende geluiden?
Ik wil het niet weten.
pi_25649489
quote:
Op maandag 21 maart 2005 23:21 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Zijn ze geen kivietseieren aan het zoeken, schijnt ook hip te zijn daar.....
pi_25649506
quote:
Op maandag 21 maart 2005 23:26 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Die leggen op vlak, uitgestrekt terrein.
pi_25650107
quote:
Op maandag 21 maart 2005 23:26 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Yep. Het riskante bij die operatie is het bukken en oprapen van de kievitseieren
pi_25650235
quote:
Op maandag 21 maart 2005 23:47 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

Yep. Het riskante bij die operatie is het bukken en oprapen van de kievitseieren
Dan zal het ook wel druk worden met pasen.
pi_25651726
Je zal er maar parkeren omdat je kinderen even de benen willen strekken ofzo. Kunnen ze dat soort dingen niet doen op plaatsen waar je niet per ongeluk kan komen?

Ik heb het programma niet gezien, maar als echt 80% getrouwd is dan is dan mogen ze van mij daar wel eens wat kentekens noteren en wat brieven sturen naar de vrouw van de man met kenten blablabla.
  dinsdag 22 maart 2005 @ 01:20:48 #73
113347 Erick1985
Honesty is the key...
pi_25651847
quote:
Op maandag 21 maart 2005 18:13 schreef DePresident het volgende:
Heb gister een stuk van de undercover-serie op SBS6 gezien over parkeerplaatsen waar homo's samenkomen om 'de liefde' met elkaar te bedrijven. Was wel schokkend. Die mannen komen dus in hun autotje aanrijden, parkeren... zoeken een neukpartner uit en gaan dan de bosjes in terwijl daar ook families picknicken, kinderen rondlopen. Of gaan zich daar ff en publique in hun auto afrukken. Hoe triest ben je sowieso als je op parkeerplaatsen 'ff snel een wip gaat maken'. Hebben die mensen geen eigenwaarde? In mijn ogen moet de overheid hier snel wat aan doen. Boetes uitdelen ofzo. Parkeerplaatsen zijn niet bedoeld voor deze ranzigheid. Anders is er nog maar 1 optie voor hetero's (met kinderen). En dat is de Nederlandse parkeerplaatsen mijden
Ranzige mongolen
Ik heb deze docu ook gezien, en ik vond het zeer schokkend. As a matter of fact; het zag er gewoon eng uit; tientallen kerels die rondjes lopen door de bossen. Alsof het zombies waren. Verschrikkelijk gewoon. Het ergste is dat 80% van die smerige lui thuis ook nog een vrouw en kinderen hebben zitten. Ze zouden zich de ballen uit hun broek moeten schamen! Over twee weken komt het vervolg; dus het zal wel weer huiveringwekkend zijn. Walgelijk gewoon!
Be kind, be polite, be nice, be helpful, be normal, be yourself. Then everything will be ok.
pi_25651936
Decadentie ten top. Je zou al die sluimer-parkeersplaatsnichten preventief moeten ruimen
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_25651970
Homopest ? De gekke flikkers ziekte ?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')