Jaquote:Op maandag 21 maart 2005 18:22 schreef CryARiver het volgende:
Het waren toch hetero mannen met vrouw en kinderen die daar gingen naaien ? Tenminste zoiets had ik opgevangen...
jijquote:Op maandag 21 maart 2005 18:22 schreef Stretto het volgende:
Homo's......wasda?
Of internetquote:Op maandag 21 maart 2005 18:32 schreef kwib het volgende:
Konden zeker geen Canal Plus krijgen op zaterdagavond
op de parkeerplaats fokken...quote:Op maandag 21 maart 2005 18:32 schreef teknomist het volgende:
Nog altijd opwindender dan Fok!-meetings.
quote:Op maandag 21 maart 2005 18:30 schreef nietzman het volgende:
Hoe is dat nou DP, zo'n blik in je toekomst?
Ja inderdaad, want homo's zijn vaak getrouwd met een vrouw!quote:Op maandag 21 maart 2005 18:39 schreef longinus het volgende:
Ik vind het smerig wat ze daar doen, eigenlijk zouden ze publiekelijk op internet gezet moeten worden zodat hun vrouwen dit zien.
dat begreep ik ook niet maar zo werd het in het programma gebracht.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:58 schreef boyv het volgende:
[..]
Ja inderdaad, want homo's zijn vaak getrouwd met een vrouw!
Wtfquote:Op maandag 21 maart 2005 19:01 schreef succubus het volgende:
[..]
dat begreep ik ook niet maar zo werd het in het programma gebracht.
zeker 80% van de bezoekers van die homo-parkeerplaatsen waren getrouwd en hadden een gezin...
en dan laat je jezelf afzuigen door een vent![]()
... kan ik niet begrijpen hoor
Als straf moet de familie ingelicht worden. Hun vrouw hebben het recht om te weten dat hun man misschien wel Aids aan het oplopen is.quote:Op maandag 21 maart 2005 19:01 schreef succubus het volgende:
[..]
zeker 80% van de bezoekers van die homo-parkeerplaatsen waren getrouwd en hadden een gezin...
Ik vond dit programma weer eens een prachtig voorbeeld van de vervallen moraal binnen Nederland. In vrijwel alle andere Europese landen zou je de bak in worden gesmeten als je dat soort dingen deed op een parkeerplaats, maar nee in Nederland..... daar zegt de politie dat ze er zijn om het verkeer te beheren en niet het geslachtsverkeer.. wat een kneuzen
Die doen dat vast niet omdat ze anti-nicht zijn, maar om de parkeerplaats schoon te vegen voor waar het oorspronkelijk voor bedoeld isquote:Op maandag 21 maart 2005 19:06 schreef RemcoDelft het volgende:
Vroeger had je gewoon nog groepen potenkloppers... nichten op de parkeerplaats met een knuppel wat fatsoen bij brengen...
Het resultaat is hoe dan ook hetzelfdequote:Op maandag 21 maart 2005 19:11 schreef DePresident het volgende:
[..]
Die doen dat vast niet omdat ze anti-nicht zijn, maar om de parkeerplaats schoon te vegen voor waar het oorspronkelijk voor bedoeld is
Het zijn dus gewoon hetero mannen die gewoon genaait willen worden. Hoef je geen homo voor te zijn eigenlijk. Net als iedereen elkaar naait in de gevangenis, terwijl dat ook geen homo's zijn.quote:Op maandag 21 maart 2005 19:01 schreef succubus het volgende:
[..]
Ik vond dit programma weer eens een prachtig voorbeeld van de vervallen moraal binnen Nederland. In vrijwel alle andere Europese landen zou je de bak in worden gesmeten als je dat soort dingen deed op een parkeerplaats, maar nee in Nederland..... daar zegt de politie dat ze er zijn om het verkeer te beheren en niet het geslachtsverkeer.. wat een kneuzen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |