Helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:27 schreef Suijk het volgende:
Tja, in de Ridder zie ik ook niet de redder van Ajax, maar toch nog meer dan in de Mul.
Sja zo kan je alles wel zeggen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:36 schreef jimjim1983 het volgende:
ik niet. als Pienaar weer helemaal in vorm is dan is ie een paar klassen beter dan De Ridder.
ja.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:53 schreef Nashje het volgende:
[..]
Sja zo kan je alles wel zeggen.
Als Koeman Zlatan niet had laten gaan, stonden we nu bovenaan.
Als Vd Vaart zijn oude vorm weer te pakken krijgt, is het een geweldige speler.
Als.
Ik ben het aardig met je eens. Al denk ik dat de arrogantie van bijvoorbeeld Sneijder ook een karaktereigenschap van hem is.quote:
klopt wel. alleen De Ridder krijgt geen echte kans, ik zou graag willen zien dat ie die wel kreeg.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:40 schreef S-Two het volgende:
Weetje wat me opvalt? Een heel aantal mensen hier ook op dit forum prijst De Ridder nu al de hemel in terwijl hij op het hoogste niveau nog helemaal niets heeft laten zien. En dan vinden die zelfde mensen het ook nog raar dat onze talentjes (vdv, sneyder etc.) verwaand en arrogant worden en niet tegen hun verlies kunnen.
of ben ik nu iets te kortzichtig?![]()
![]()
dat ze landzaat hebben laten gaan was toen niet zo gek hoor, iemand anders hier noemde het al, hij heeft echt een lange weg moeten gaan om tot zijn huidige niveau te komen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:42 schreef HeatWave het volgende:
Tja, ik heb hem ook wel leuke dingen zien doen, en toch weinig kans gekregen. Rosales krijgt elke week de kans om hopeloos te falen.....
Ik weet niet 100% dat de Ridder zo goed is, maar ja, zo zullen we het nooit weten. Zoals ik al zei, Landzaat was toen ook niet goed genoeg, en nou moeten we er 6 miljoen voor neertellen. Ajax schrijft de laatste jaren dit soort jochies wel erg snel af om dan weer Machlassen, sikora's, soncks en soetaersen te kopen..
Tja, dan zouden ze toch eens wat meer moeten verhuren. Of iig wat meer speeltjd geven. Spelers worden NIET beter door ze op de bank te houden en ze ontevreden te laten worden.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:45 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat ze landzaat hebben laten gaan was toen niet zo gek hoor, iemand anders hier noemde het al, hij heeft echt een lange weg moeten gaan om tot zijn huidige niveau te komen.
voor de rest ben ik het met je eens dat we zuinig moeten zijn op onze talentjes en niet blind spelers gaan kopen, Blind denkt er volgens mij ook zo over.
Tegen Heerenveen speelde hij 90 minuten en hij was dramatisch.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:06 schreef HeatWave het volgende:
of geven we hem gvd eens een echte kans ipv wat speelminuten vanaf de 70ste minuut in een verloren wedstrijd??
Dan overweeg ik het nog even lieverd, je had me in de Arena ook kunnen komen opzoeken natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:57 schreef StarGazer het volgende:
He, poep, ga ik speciaal naar Heerenveen - Ajax om SCH te zien, kom je niet
idd, De Ridder hadden ze moeten verhuren toen ze de kans kregen. maar nee, ze wilden hem graag houdenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, dan zouden ze toch eens wat meer moeten verhuren. Of iig wat meer speeltjd geven. Spelers worden NIET beter door ze op de bank te houden en ze ontevreden te laten worden.
volgens mij niet, heb destijds eens een keer aan Oger gemaild of deze ook te koop zijn maar dit bleek niet het gevalquote:Op woensdag 23 maart 2005 01:16 schreef Kang-He het volgende:
Weet iemand of die das ergens te koop is?
Pardon?quote:Op woensdag 23 maart 2005 08:05 schreef Schanulleke het volgende:
Man, donder op met die Carlo.
Flikker effe op naar het kakkerlakken topic ofzoquote:Op woensdag 23 maart 2005 08:05 schreef Schanulleke het volgende:
Man, donder op met die Carlo.
Je moet niet gek opkijken dat sommige mensen hier anders over denken.quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:04 schreef twi het volgende:
Schanulleke heeft gewoon gelijk. Sorry hoor, maar ik ga niet rouwig zijn om iemand die het aan zichzelf te wijten heeft dat 'ie dood is gemept. En triest dat 'ie daar nog door een hoop mensen om wordt ge-eerd ook, bah.
quote:23/3/2005 - Maxwell verwacht geen transfer in de zomer
(Gepost door RvN, tijntje)
In Voetbal International meldt de Braziliaan Maxwell dat hij niet verwacht te vertrekken bij Ajax in de zomer. Tot nu toe was eigenlijk iedereen daar van uit gegaan. Door zijn mindere vorm en spel verwacht hij niet dat topclubs in de rij staan om hem over te nemen. "Ik ga alleen weg als een van de acht grootste clubs in Europa me wil hebben. Ik kan me niet voorstellen dat er een transfer voor de deur staat. Daarvoor heb ik dit seizoen te weinig laten zien."
Ja, zowaar een beetje zelfkritiek.quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:11 schreef JaWi het volgende:
Opzich is Maxwell realistisch.
"Ik kan me niet voorstellen dat er een transfer voor de deur staat. Daarvoor heb ik dit seizoen te weinig laten zien."
Ik hoop nog steeds dat die grens fors verlaagd wordt!!!!!quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:15 schreef twi het volgende:
Als Juve gewoon niet aan de tax zat qua aantal non-EU spelers had Maxwell in de winterstop al in Turijn gezeten.
Dan is hij toch transfervrij in 2006?quote:Op woensdag 23 maart 2005 07:55 schreef Suijk het volgende:
Maxwell wil alleen naar 1 vd 8 topclubs in Europa, maar verwacht dat ze niet op hem zitten te wachten met deze vorm en dus nog wel een jaartje zal blijven.
Aldus VI.
quote:Maxwell weigert nieuw contract Ajax
[16/03/2004] Ajax en Maxwell zijn het nog altijd niet eens over een nieuw contract, zo meldt de lokale Amsterdamse zender AT5. "Ajax heeft twee keer een verbeterde aanbieding gedaan, maar Maxwell heeft deze naast zich neergelegd. Ze zijn nog steeds in gesprek over een nieuw contract", aldus Maxwell's zaakwaarnemer Raiola tegenover AT5.
De 22 jarige Maxwell heeft een contract tot deze zomer, Ajax heeft echter een optie om dit contract eenzijdig te verlengen. Op dit moment rijzen er twijfels of deze eenzijdige optie wel rechtsgeldig is, zodoende zou de Braziliaans Olympisch international mogelijk transfervrij kunnen vertrekken deze zomer wanneer Ajax en Maxwell er niet uitkomen. Mocht de optie wel rechtsgeldig zijn dan zal Maxwell tot en met de zomer van 2006 onder contract staan bij Ajax.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:01 schreef twi het volgende:
Maxwell:"'Ik ga alleen weg als een van de acht grootste clubs in Europa me wil hebben."
Gaat 'ie godver ook al naar Eindhoven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |