Kun je jezelf aub even in het lijstje zetten in de OP?quote:Op zondag 27 maart 2005 22:07 schreef static het volgende:
*twijfelt*
Lees je eens in, ik organiseer samen met laffer de beruchte jaarlijkse 'laffer en static' meet.quote:
Die topics kan ik dus niet lezen, want dan crasht m'n forumquote:Op zondag 27 maart 2005 23:20 schreef static het volgende:
[..]
Lees je eens in, ik organiseer samen met laffer de beruchte jaarlijkse 'laffer en static' meet.![]()
Och ja, je hebt gelijk. Domme ik. Het was jij en foto's niet?quote:Op zondag 27 maart 2005 23:20 schreef static het volgende:
[..]
Lees je eens in, ik organiseer samen met laffer de beruchte jaarlijkse 'laffer en static' meet.![]()
Ik was ook niet dolenthousiast om eerlijk te zijnquote:Op maandag 28 maart 2005 12:41 schreef Zhenar het volgende:
Is het plan nu om te gaan bowlen![]()
Kunnen we echt niets gavers bedenken?! Ik vind bowlen wel leuk hoor, maar toch...![]()
Het gaat een beetje om de gedachte dat er genoeg mensen zullen zijn die geen zin hebben om 4 uur in de trein te zitten, enkel om ergens in een vreemde stad met een stel onbekenden op een terrasje te zitten. Er moet dus iets bij, zegmaarquote:Op maandag 28 maart 2005 13:05 schreef MissBliss het volgende:
Tja, ik ben eigenlijk meer voor gewoon op een terrasje zitten hoor. Maar dat zal wel te simpel zijn..
Mja, ik hoor het wel.
Bowlen is wel leuk opzich, en niet zo duur.quote:Op maandag 28 maart 2005 16:40 schreef bar_rel het volgende:
Bowlen klinkt cliché maar wel leuk, Laser gamen heb ik nog nooit gedaan
Hè ja leuk. Laten we net doen of we PTA'rs zijn.quote:Op maandag 28 maart 2005 16:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Doe hetzelfde als bij PTA meets![]()
Op een parkeerplaats langs de snelweg naar elkaars auto's kijken
Waarom gaan jullie niet gewoon 's middags op een terrasje zitten, 's avonds ergens goedkoop eten (bij de connaisseur bijvoorbeeldquote:Op maandag 28 maart 2005 17:03 schreef Duiveltja het volgende:
Ben niet zo'n fan van bowlen
Dat klinkt als een heel goed idee.quote:Op maandag 28 maart 2005 17:05 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Waarom gaan jullie niet gewoon 's middags op een terrasje zitten, 's avonds ergens goedkoop eten (bij de connaisseur bijvoorbeeld) en daarna nog even stappen?!?
Ik meld me aan voor een slaapplaats denk ikquote:Op maandag 28 maart 2005 18:05 schreef Christine het volgende:
Blijven slapen kan bij mij (Den Haag)!
En de datum... ik heb nog steeds zondag 24 april als kanshebber genoteerd.
terras / eten in Utrechtquote:Op maandag 28 maart 2005 23:27 schreef PeRi het volgende:
Ehm? Terras/eten/uit in Utrecht en dan slapen in DH? Ga je met de auto Christine?
Ah. Dat klinkt beter wel.quote:Op maandag 28 maart 2005 23:36 schreef timbob het volgende:
[..]
terras / eten in Utrecht
dan naar huis of naar DH om uit te gaan
slapen in DH [afbeelding]
Owja IRCquote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:54 schreef Christine het volgende:
Wie kan er wel de 24e?
En stappen in DH lijkt me dan het beste idee
Idee van Duiveltja: zullen we met elkaar in een IRC kanaal afspreken om de knoop door te hakken?
(Vanavond om 20.00 uur bijvoorbeeld, #sho?)
Ik kan wel hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:51 schreef Zhenar het volgende:
Kunnen we niet 9/10 april een meet houden? Dan zit ik toch al in de randstad namelijk.![]()
Doen we een mini meet!quote:
Ik krijg al spierpijn bij de gedachte alleen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:22 schreef Dizer het volgende:
We kunnen ook met zijn alleen een paar uur een tenniscompetitie houden
Of nietquote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:22 schreef Dizer het volgende:
We kunnen ook met zijn alleen een paar uur een tenniscompetitie houden
Dan gaan we maar niet met zijn allen samen douchenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Doen we een mini meet!![]()
[..]
Ik krijg al spierpijn bij de gedachte alleen.
Maar dat gingen we toch sowieso al doen?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan gaan we maar niet met zijn allen samen douchen
Ow maar wij toch wel?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan gaan we maar niet met zijn allen samen douchen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |