quote:Betje Koolhaas vaste rol in GTST!
De actrice achter het personage Suzanne Jacobs, zal een vaste rol gaan spelen in GTST. Het was de bedoeling dat Betje Koolhaas alleen een lange gastrol zou krijgen, maar na overleg heeft RTL NL vandaag bevestigd dat Suzanne Jacobs een vast karakter wordt in GTST. Binnekort zal haar biografie verschijnen op de site, en haar foto worden toegevoegd in de leader.
Ik ook. Echt een aanwinst voor GTSTquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:46 schreef Perrow het volgende:
Leuk!ben benieuwd wat er allemaal rondom haar gaat gebeuren...
Zeker weten!goeie actrice hoorquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:47 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik ook. Echt een aanwinst voor GTST![]()
Mooie fotoshoot is het!quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:18 schreef Orginial het volgende:
[[url=http://people.freenet.de/chopshop/[CS]FajahLourens-Maxim2.jpg]afbeelding[/url]]
Maar dit is dequote:Op donderdag 24 maart 2005 22:51 schreef Duiveltja het volgende:
Orginial het is hier geen B&H, post die in het vervolg maar daar
Ze is echt dé babe van GTST, zelfs met die verkleinde borsten en die nieuwe coupe is eigenlijk best sexy.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:01 schreef BVO het volgende:
Perfect juist..
Die tattoos zijn pas zonde..
Voor de rest is ze.
Ik kijk nu ook heel anders naar GTST, nu ik weet dat ze geen slipje draagt..
.
Again, volgende keer gewoon in B&Hquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:52 schreef Orginial het volgende:
[..]
Maar dit is deschoonheid
van GTST.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |