ik ging er vroeger en nu nog wel eens in de vakantie heen. dan isdie voor vrij zwemmen 12 tot 1 uur open.quote:Op maandag 21 maart 2005 16:34 schreef -calimero- het volgende:
Amersfoort ja. Lekker centraal in Nederland. Alleen het torenbad is vaak niet open voor 'vrijzwemmen'. Denk dat je eerst ff moet bellen dan of je er in kan, en de situatie uitleggen.
Heb er zelf een paar keer gesprongen toen we er gingen duiken met school, erg gaaf die 10 meter!
Ja, klopt, dat ziet er echt wreed uit!quote:Op maandag 21 maart 2005 16:52 schreef Brutus2k het volgende:
Amersfoort jah, kunnen ook iets van een luchtbel omhoog laten komen toch? zodat je niet superhard neerkomt ofzo
Een buitenzwembad met een 10-meterplank!? Damn, dat klinkt cool. Maar ligt Nordhorn niet in Duitsland??quote:Op maandag 21 maart 2005 16:25 schreef Remzz het volgende:
In Nordhorn heb je ook een officeel bad met een 1,3 ,5 ,7,5 en 10 meter plank. Ik weet niet of je in (de buurt van) Twente woont maar anders is dat wel een erg mooi zwembad, alleen is het wel een buitenzwembad.
Verder heb ik gehoort dat er idd in Amersfoort en in Amsterdam serieuse springplanken zijn.
Nordhorn ligt inderdaad in Duitsland, net over de grens. Met mooi weer is het daar altijd een lekkere drukte, echt prachtig zwembad en de duiktoren is altijd spectaculairquote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:03 schreef pudendo het volgende:
[..]
Een buitenzwembad met een 10-meterplank!? Damn, dat klinkt cool. Maar ligt Nordhorn niet in Duitsland??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |