abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25637404
Yo, fokkers .

Vroeger deed ik aan schoonspringen. Na het zo'n 10 jaar niet meer te hebben gedaan heb ik van de zomer op Cuba van een paar rotsen gedoken (ca. 5 meter) en de smaak weer te pakken gekregen.

Nou wil ik weer eens gaan oefenen, zonder meteen lid te worden van een vereniging, om te kijken of ik het weer wil oppakken.

Wie weet er daarom een zwembad met een echte wedstrijdspringtoren? Een 3-meter plankje heb ik hier in de buurt ook wel, maar ik zoek een zwembad met een 5- 7- of 10-meter toren!! Mag door heel Nederland.

Wie kan mij helpen??? Thanks!
  † In Memoriam † maandag 21 maart 2005 @ 16:21:12 #2
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_25637487
amersfoort torenbad. woon ik op loopafstand vanaf en ik heb ook aantal jaar op schoonspringen gezeten. leuk om eens iemand te zien die deze hobbie ook heeft
:')
pi_25637595
In Nordhorn heb je ook een officeel bad met een 1,3 ,5 ,7,5 en 10 meter plank. Ik weet niet of je in (de buurt van) Twente woont maar anders is dat wel een erg mooi zwembad, alleen is het wel een buitenzwembad.
Verder heb ik gehoort dat er idd in Amersfoort en in Amsterdam serieuse springplanken zijn.
pi_25637860
Amersfoort ja. Lekker centraal in Nederland. Alleen het torenbad is vaak niet open voor 'vrijzwemmen'. Denk dat je eerst ff moet bellen dan of je er in kan, en de situatie uitleggen.

Heb er zelf een paar keer gesprongen toen we er gingen duiken met school, erg gaaf die 10 meter!
Save a mouse, eat a pussy.
  maandag 21 maart 2005 @ 16:49:15 #5
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_25638256
amersfoort ja
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_25638338
Amersfoort jah, kunnen ook iets van een luchtbel omhoog laten komen toch? zodat je niet superhard neerkomt ofzo
  † In Memoriam † maandag 21 maart 2005 @ 18:09:48 #7
pi_25640307
quote:
Op maandag 21 maart 2005 16:34 schreef -calimero- het volgende:
Amersfoort ja. Lekker centraal in Nederland. Alleen het torenbad is vaak niet open voor 'vrijzwemmen'. Denk dat je eerst ff moet bellen dan of je er in kan, en de situatie uitleggen.

Heb er zelf een paar keer gesprongen toen we er gingen duiken met school, erg gaaf die 10 meter!
ik ging er vroeger en nu nog wel eens in de vakantie heen. dan isdie voor vrij zwemmen 12 tot 1 uur open.
pi_25654593
quote:
Op maandag 21 maart 2005 16:52 schreef Brutus2k het volgende:
Amersfoort jah, kunnen ook iets van een luchtbel omhoog laten komen toch? zodat je niet superhard neerkomt ofzo
Ja, klopt, dat ziet er echt wreed uit!

Ik kom er 4 keer in de week, en dat is een mooie toren, niet dat ik er zo vaak ben afgesprongen. Zit meer in de hoek van waterpolo, maar zo af en toe voor en na een wedstrijd wel eens ff lekker met z'n alle springen van dat ding.

Een foto kan ik zo niet vinden, maar dit kwam ik nog wel tegen:
pi_25662564
quote:
Op maandag 21 maart 2005 16:25 schreef Remzz het volgende:
In Nordhorn heb je ook een officeel bad met een 1,3 ,5 ,7,5 en 10 meter plank. Ik weet niet of je in (de buurt van) Twente woont maar anders is dat wel een erg mooi zwembad, alleen is het wel een buitenzwembad.
Verder heb ik gehoort dat er idd in Amersfoort en in Amsterdam serieuse springplanken zijn.
Een buitenzwembad met een 10-meterplank!? Damn, dat klinkt cool. Maar ligt Nordhorn niet in Duitsland??

Zwembaden in Amersfoort & Amsterdam heb ik gemaild, wacht nog op reactie. Thanks allen!
pi_25681300
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 17:03 schreef pudendo het volgende:

[..]

Een buitenzwembad met een 10-meterplank!? Damn, dat klinkt cool. Maar ligt Nordhorn niet in Duitsland??
Nordhorn ligt inderdaad in Duitsland, net over de grens. Met mooi weer is het daar altijd een lekkere drukte, echt prachtig zwembad en de duiktoren is altijd spectaculair
pi_25683982
Ja idd in Duitsland nog geen 2 kilometer over de grens. En het is wat tukkeronline ook al zegt echt een prachtig zwembad, op hele warme dagen wel heeel erg druk(Nederlanders) en moet je vaak wel een half uurtje wachten voordat je mag springen das wat minder.
pi_25684064
In Nieuwegein hebben ze er 1 van 5 meter schat ik? Kan ook 7 zijn, het is lang geleden dat ik daar voor het laatste geweest ben .
Leuk als je in de buurt woont, maar als je meer dan een half uur moet rijden kun je beter ergens anders heen gaan .
  woensdag 23 maart 2005 @ 14:56:30 #13
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_25684105
Hier in het zwembad in Zwijndrecht hebben we ook een zwembad met in het buitenzwembad een 10 meter plank.

Ik ben er al een tijd niet geweest maar volgens mij staat ie er nog gewoon
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  † In Memoriam † donderdag 24 maart 2005 @ 10:34:24 #14
pi_25702362
het zijn trouwens meestal geen "planken" op 10 meter.
in amersfoort is het gewoon een stuk beton met een aangenaam spul aan je voeten bij 3-5 meter.
aan de andere kant zitten dan nog 3 duikplanken van 3 meter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')