Vroege hetero, checking in.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 01:49 schreef BadBadPresident het volgende:
late-homo meld zich
ahhhquote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:00 schreef Semisane het volgende:Mogge allen ten zame.....M'n vriendje heeft koorts
![]()
...zielterig gewoon....Maar hem verzorgen is leuker dan werk....dus vin ik het neit erg om wat later te zijn
![]()
wat een onwijs on-aantrekkelijk lijfquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:47 schreef Weemz het volgende:
Goedemorgen...
Oh kijk! er zijn nog meer RP-foto's...
of misschien eens proberen te begrijpen hoe marok jongens homoseksualiteit zien. kan ook. wij zijn net zo goed onwetend over hun zaken hoor.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
T is ook onwetendheid..als je de turkse/marrokaanse/attilliaanse/surinaamse jongens uitlegt hoe bepaalde zaken stoppen de pesterijtjes ook omdat ze zich een stuk minder geintimideerd voelen
jij onder controle??? waxxer+controle =quote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:20 schreef Waxxer het volgende:
Halloohoooo.......
Haast+schrijven=hyper
*onder controle heb*
Hai
hahaha, meteen mee trouwen ook nog?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:04 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ahhh![]()
er was hier net eenrussische
jongen
![]()
Dat zeg ik ook niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:01 schreef ajuu het volgende:
[..]
of misschien eens proberen te begrijpen hoe marok jongens homoseksualiteit zien. kan ook. wij zijn net zo goed onwetend over hun zaken hoor.![]()
Het is dta je z'n initialen vermeld maar anders had ik 'm niet herkendquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is dta je z'n initialen vermeld maar anders had ik 'm niet herkend
geef mij 'm maar in z'n Studio 54 periode
[afbeelding]
nee, sommige dingen zien zij ANDERSquote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet.
Maar sommige dingen zien zij gewoon verkeerd
ga je bij een knokploeg werken?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:07 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb vandaag 4 zwarte overhemden en een zwarte sweater gekregen, de nieuwe bedrijfskleding
Je moet mij eens wat muziek donerenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:27 schreef Cybart het volgende:
we gaan vrijdag open
heb vandaag mn nieuwe lichtinstalatie en mn nieuwe mengpaneel gezien![]()
![]()
![]()
nog maar 3 keer slapen
en dan vrijdagmiddag ff al mn nieuwe apperatuur checken en indraaien
*alvast in stemming kom*
* Cybart is playing: Dr Kucho & Gregor Salto - Can't Stop Playing (Amsterdam Funk Mix)
D O Mquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:39 schreef Blubberzwijn het volgende:
hmm mijn moeder vroeg iets aan me en ik zei maar ja.. en zij van ok tot straks dan..
en nu heb ik geen flauw idee wat ze nou eigenlijk zei
Euh.... Ik moet bijna iedere dag in pak.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:05 schreef Ang3l het volgende:
Haaaj!
Morgen een meeting.... in pak
u-UH... dan toch wel in angel-stijl (met een shirt met capuchon d'ronder en gympies
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |