Doegquote:Op maandag 21 maart 2005 14:11 schreef Christine het volgende:
Altijd he
Maar ik ga nu echt iets aan mijn afstuderen doen. Doei
Voorbereiden is altijd beter, zolang je maar niet van tevoren uit je hoofd geleerde zinnen gaat opdreunen. Je moet natuurlijk wel spontaan overkomen. Maar een aantal vragen kun je he van tevoren alvast stellen, zoals "wat kan ik bijdragen aan het bedrijf?" "wat zijn mijn sterke en minder sterke kanten?" en "hoe groot is mijn piemel?"quote:Op maandag 21 maart 2005 14:09 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Is het beter om voorbereid er heen te gaan? of is het toch beter om gewoon alles op je af te laten komen
Succes!!!quote:Op maandag 21 maart 2005 14:11 schreef Christine het volgende:
Altijd he
Maar ik ga nu echt iets aan mijn afstuderen doen. Doei
quote:Op maandag 21 maart 2005 14:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Voorbereiden is altijd beter, zolang je maar niet van tevoren uit je hoofd geleerde zinnen gaat opdreunen. Je moet natuurlijk wel spontaan overkomen. Maar een aantal vragen kun je he van tevoren alvast stellen, zoals "wat kan ik bijdragen aan het bedrijf?" "wat zijn mijn sterke en minder sterke kanten?" en "hoe groot is mijn piemel?"
Dizer of Airelle, die staan gelijk.quote:
Daar moet je echt over nadenken, wordt heel vaak gevraagd bij sollicitaties! Dus moet je sterke punten hebben die heel overtuigend zijn en bij het bedrijf passen, en zwakke punten die eigenlijk niet zo erg zijn, of die je werk in het bedrijf niet echt beïnvloeden.quote:Op maandag 21 maart 2005 14:14 schreef bar_rel het volgende:
[..]![]()
Ja maar wat kan ik bijdragen is toch gewoon: '' Helpen met de organisatie en wat ik geleerd heb nu in praktijk te brengen. Administratief werk etc ( dat moet ik doen) of niet??
En me sterke punten bah en zwakke punten bahdie ken ik niet noemen hoor
Ja het is een uitzendburo, dus als ik zeg dat ik sociaal ben is dat toch een goed puntquote:Op maandag 21 maart 2005 14:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Daar moet je echt over nadenken, wordt heel vaak gevraagd bij sollicitaties! Dus moet je sterke punten hebben die heel overtuigend zijn en bij het bedrijf passen, en zwakke punten die eigenlijk niet zo erg zijn, of die je werk in het bedrijf niet echt beïnvloeden.
Maak eens snel een foto danquote:Op maandag 21 maart 2005 14:21 schreef bar_rel het volgende:
Tering nu ik me haar heb gedaan ben ik echt sexy
Maar is dat wel het imago dat je wilt overbrengen?quote:Op maandag 21 maart 2005 14:21 schreef bar_rel het volgende:
Tering nu ik me haar heb gedaan ben ik echt sexy
Jaquote:Op maandag 21 maart 2005 14:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar is dat wel het imago dat je wilt overbrengen?
quote:Op maandag 21 maart 2005 14:27 schreef bar_rel het volgende:
Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb
[afbeelding]
quote:Op maandag 21 maart 2005 14:31 schreef Zhenar het volgende:
Echt waaay sexy!
Zet em op!!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |