Daar word je toch doof van?quote:

Inderdaadquote:Op maandag 21 maart 2005 13:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Met jouw bips hoef je gelukkig noooooooit jaloets te zijn!![]()

Mag ik dan een foto plaatsen van jou bibs?quote:Op maandag 21 maart 2005 13:19 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Achossie, omdat je je tietenplaatje niet mag posten?

Wanneer krijg ik trouwens een reactie op mijn sollicitatie bij Shok! ?quote:

Heb jij die dan?quote:Op maandag 21 maart 2005 13:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mag ik dan een foto plaatsen van jou bibs?

Daar zijn we nog mee bezig.quote:Op maandag 21 maart 2005 13:21 schreef Zhenar het volgende:
Of zijn jullie dat subtiel aan het negeren?

Het is nog in overlegquote:Op maandag 21 maart 2005 13:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wanneer krijg ik trouwens een reactie op mijn sollicitatie bij Shok! ?
Of zijn jullie dat subtiel aan het negeren?

Al aangeschaft?quote:

Jahquote:

Met het negeren?quote:

Ik heb een agenda in mijn foon ik werd er aan herinnerd met een irri beltoon .quote:

We gaan niet over een nacht ijs he. Heb geduld.quote:

Ik dacht al, dan is er toch iets mis gegaan met verzendenquote:Op maandag 21 maart 2005 13:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jah
Ooh nee, das die van Tania...
Maar alsnog, jij hebt mooie bibs![]()

De mensen die nog stemmen moeten weten het zelf ook wel toch?!quote:Op maandag 21 maart 2005 13:24 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind het wel raar dat het tournament nog steeds niet verder is, terwijl er wel in de tussentijd 537986753298 topics voorbij zijn gegaan.
Kom op mensen, stem eens rap!
BVO, kun je anders niet nog even een tournament berichtje posten? Met de namen van de mensen die nog moeten stemmen?

Idd, weet de loting nie eens meerquote:Op maandag 21 maart 2005 13:24 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind het wel raar dat het tournament nog steeds niet verder is, terwijl er wel in de tussentijd 537986753298 topics voorbij zijn gegaan.
Kom op mensen, stem eens rap!
BVO, kun je anders niet nog even een tournament berichtje posten? Met de namen van de mensen die nog moeten stemmen?

Maar die zijn het inmiddels allemaal alweer vergeten door al die sekspraatjes hier.quote:Op maandag 21 maart 2005 13:25 schreef BVO het volgende:
[..]
De mensen die nog stemmen moeten weten het zelf ook wel toch?!.

Moet je The Dentist kijken.quote:Op maandag 21 maart 2005 13:25 schreef bar_rel het volgende:
Bij mij gaat ie iets doen maar ik weet niet wat

quote:Op maandag 21 maart 2005 13:24 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik dacht al, dan is er toch iets mis gegaan met verzenden

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |