Khad er een tijd terug een discussie over met knut en die was destijds zo'n voorstander van de TTT, dus ik had verwacht dat dat nog wel zou blijven totdat knut voor de zoveelste keer stopte.quote:
Hihi.quote:Op maandag 21 maart 2005 15:50 schreef Pool het volgende:
Ach, dat doet iedereen in hun omgeving ook hoor. No problem.
Ik begrijp best dat reeks- en baggerusers weinig nut zien in een TTT. Voor hen telt namelijk het oppervlakkige gewauwel van de dag. Behoefte om eens een leuk topic van weleer op te zoeken is er dan ook niet.quote:
Een dergelijke topic is al eens geopend door FlyingFox.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:23 schreef SanCoTec het volgende:
Is het mischien geen luek id om een topic te kiezen uit de TTT een soort beste TTT aller tijde?
Niets aan toe te voegen.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:18 schreef Pool het volgende:
Maar nu we toch bezig zijn met de lenteschoonmaak.... Kunnen die GPD[HOMO]EindhovenEnschedeGijsjes ook onderhand eens door de shredder? Daar wordt ook weinig nieuws meer gezegd en die dingen duwen de leuke topics naar beneden.
Mwah, de meeste TTT's komen uit 2004 en daar is door FlyingFox al een competitie voor georganiseerd. Toen won de Fok!Bijbel en ik denk niet dat er daarna nog betere TTT's zijn geplaatst.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:23 schreef SanCoTec het volgende:
Is het mischien geen luek id om een topic te kiezen uit de TTT een soort beste TTT aller tijde?
Goed idquote:Op maandag 21 maart 2005 22:18 schreef Pool het volgende:
[..]
Ik begrijp best dat reeks- en baggerusers weinig nut zien in een TTT. Voor hen telt namelijk het oppervlakkige gewauwel van de dag. Behoefte om eens een leuk topic van weleer op te zoeken is er dan ook niet.
Maar nu we toch bezig zijn met de lenteschoonmaak.... Kunnen die GPD[HOMO]EindhovenEnschedeGijsjes ook onderhand eens door de shredder? Daar wordt ook weinig nieuws meer gezegd en die dingen duwen de leuke topics naar beneden.
De utopie.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:58 schreef Tokay het volgende:
Ja, weg met die reeksen-zooi!
Ah, in dat kader stel ik dan ook maar meteen voor een ballotage-commissie in te stellen voor nieuwe OvjL-users.quote:Op maandag 21 maart 2005 23:00 schreef Intxaurraga het volgende:
De utopie.
quote:Op maandag 21 maart 2005 14:04 schreef Croupouque het volgende:
Dat vind ik een heel erg slecht idee.
Als je in dit topic kijkt hè, dan staan er allemaal letters. Als je die van links naar rechts bekijkt, zijn het allemaal woorden en die maken in z'n geheel dan weer zinnen.quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
In dit topic kijkt hè, dan staan er allemaal letters. Als je die van links naar rechts bekijkt, zijn het allemaal woorden en die maken in z'n geheel dan weer zinnen.
Als je die zinnen nou eens hardop voorleest, zal je zien, dat het begrijpelijke taal is en er al een uitleg is gegeven.
quote:
ik ben lui en het staat niet in de TTquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als je in dit topic kijkt hè, dan staan er allemaal letters. Als je die van links naar rechts bekijkt, zijn het allemaal woorden en die maken in z'n geheel dan weer zinnen.
Als je die zinnen nou eens hardop voorleest, zal je zien, dat het begrijpelijke taal is en er al een uitleg is gegeven.
t staat verdomme in de Oppoquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:53 schreef onderjas het volgende:
[..]
ik ben lui en het staat niet in de TT![]()
Mên, verwacht nu geen goede uitleg. Die is er namelijk niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:59 schreef onderjas het volgende:
[..]
omdat je het ook in je geheugen kan prenten
oke, maar je mist toch ooit iets?
dacht ik al.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:01 schreef Pool het volgende:
[..]
Mên, verwacht nu geen goede uitleg. Die is er namelijk niet.![]()
Uhuhquote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:48 schreef Sjoe538 het volgende:
er zit wel ergens een punt in, misschien dat er iets voor in de plaats kan komen in de toekomst
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |