quote:Op maandag 21 maart 2005 11:22 schreef Pool het volgende:
Goed topic dit!
Volgens mij hebben we een winnaar!
Hmzquote:Op maandag 21 maart 2005 11:19 schreef Dirkh het volgende:
TLTTTWie bepaalt nou wat de TLTTT is?
Dat doen de Onzin modjes.
wehehe wie moet het dan doen?quote:Op maandag 21 maart 2005 11:58 schreef Pool het volgende:
En Braun is een maand weg!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Conflictquote:
quote:Op maandag 21 maart 2005 12:09 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Conflictom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
vergeet RealKnuckels nietquote:Op maandag 21 maart 2005 12:09 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Conflictom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
volgens mij was al beslist dat dat geen TTT is omdat er al topics van dat soort topics in de TTT stonden ofzoietsquote:Op maandag 21 maart 2005 12:12 schreef timmeeeh het volgende:
ik wil dit prachtige topic van FF even aankaarten: Nieuwe Dinosauriërs dankzij paint.
quote:
quote:
Wie is RealKnuckles?quote:
Gothic-hater.quote:Op maandag 21 maart 2005 12:28 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Wie is RealKnuckles?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Watch it!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop