Nee, ik ga zo weg, want ik moet even langs mijn werk en zo.. en ik ga echt aan het werkquote:Op maandag 21 maart 2005 10:07 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Dat word dus een recordaantal posts voor jouw
quote:
En ik moet zo gaan douchen en scheren! Ik heb me al twee dagen niet geschoren.. ik lijk wel een aapquote:Op maandag 21 maart 2005 10:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee, ik ga zo weg, want ik moet even langs mijn werk en zo.. en ik ga echt aan het werk
He he he hequote:Op maandag 21 maart 2005 10:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee, ik ga zo weg, want ik moet even langs mijn werk en zo.. en ik ga echt aan het werk
mohh 2 dagen niet geschoren en dan al een aapquote:Op maandag 21 maart 2005 10:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
En ik moet zo gaan douchen en scheren! Ik heb me al twee dagen niet geschoren.. ik lijk wel een aap
Dizer heeft dan ook al volwassen baardgroei beste Bar_relquote:Op maandag 21 maart 2005 10:10 schreef bar_rel het volgende:
[..]
mohh 2 dagen niet geschoren en dan al een aapik heb me al 4 dagen niet geschoren en de eerste haartjes komen pas weer
Knulliequote:Op maandag 21 maart 2005 10:10 schreef bar_rel het volgende:
[..]
mohh 2 dagen niet geschoren en dan al een aapik heb me al 4 dagen niet geschoren en de eerste haartjes komen pas weer
Vraag dat maar aan Maikelquote:Op maandag 21 maart 2005 10:10 schreef Bupatih het volgende:
Oh ja... Niet om jullie feestje te verstoren, maar hoe kun je elkaar nu masturberen?
Nauwja gewoon elkaar aftrekken/vingeren danquote:Op maandag 21 maart 2005 10:10 schreef Bupatih het volgende:
Oh ja... Niet om jullie feestje te verstoren, maar hoe kun je elkaar nu masturberen?
quote:Op maandag 21 maart 2005 10:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dizer heeft dan ook al volwassen baardgroei beste Bar_rel![]()
Dat zeggen vrouwen ook zo vaak tegen mijquote:Op maandag 21 maart 2005 10:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
We hebben je gemist afgelopen avond/nacht
quote:
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 21 maart 2005 10:11 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nauwja gewoon elkaar aftrekken/vingeren dan![]()
Jij komt toch zeker ook he
Maar ik ga me zo scheren, dat houdt in dat je geen respect meer voor me zal hebben?quote:Op maandag 21 maart 2005 10:11 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nee ik heb respect voor mensen die zich niet gschoren hebben
Ja ik ben ook volwassenquote:Op maandag 21 maart 2005 10:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dizer heeft dan ook al volwassen baardgroei beste Bar_rel![]()
Volgens de wet jaquote:
Ja emm ik heb respect voor mensen die zich scheren of niet scheren binnen 2 dagenquote:Op maandag 21 maart 2005 10:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar ik ga me zo scheren, dat houdt in dat je geen respect meer voor me zal hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |