*snickers weglegd*quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:45 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Altijd lekker, [bepaalde] foto's van Texelonia
Hoi Q.quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:37 schreef QyRoZ het volgende:
Gezellig.
Nee, want dan zou ik niet kunnen reageren.quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:56 schreef yvonne het volgende:
Is dit nu een FH2 reunie?
Niet nodig. FH2 is niet dood.quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:56 schreef yvonne het volgende:
Is dit nu een FH2 reunie?
Hoi dwerg. Ik ben jaloers op Dirk en Jarno. Die zitten nu bij Spinvis.quote:
Ik mag over, ehm, op 13 april weer. Geen idee over hoeveel dagen dat is.quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:58 schreef QyRoZ het volgende:
Hoi dwerg. Ik ben jaloers op Dirk en Jarno. Die zitten nu bij Spinvis..
.
Ik mag over 8 dagen pas weer..
Nee die tyfusmetal die jij iedereen door de strot duwt, daar worden we vrolijk van goftedomme.quote:
Huh, was jij ook gebanned dan?quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:57 schreef elcastel het volgende:
[..]
Nee, want dan zou ik niet kunnen reageren.
Ow dat heb je zeker niet gelezen ?quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:02 schreef kastanova het volgende:
Huh, was jij ook gebanned dan?
Het was zo gepiept, ach je weet hoe dat gaat hè.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:06 schreef QyRoZ het volgende:
Dat heb ik zelfs gemist.
Ik heb ook Huub Hangopquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:02 schreef dwerg het volgende:
[..]
Nee die tyfusmetal die jij iedereen door de strot duwt, daar worden we vrolijk van goftedomme.
Ach, wat sneuquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:04 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ow dat heb je zeker niet gelezen ?
.
Ik zei dat zijn zak me geen zak interesseerde en opeens was het stuk. Dat was het, i guess ..
quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:04 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik zei dat zijn zak me geen zak interesseerde en opeens was het stuk. Dat was het, i guess ..
Nee joh.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:19 schreef boebiedoe het volgende:
Is elcastel geen geschikte kandidaat als opvolger voor Ouwekneus ?
Speak for yourself, ik ben bepaald geen newbie, maar de sfeer hier is op dit moment niet echt gezellig te noemen. Ik ben daar waar ik het leuk vindt, of dat nou Fok! is of een ander forum. Jeetje je doet net alsof het een religie is man, het is maar een forum hoor!quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:39 schreef k_man het volgende:
Hoe dan ook. De meeste mensen die nu naar het andere forum lijken te verkassen zijn relatieve newbies. Geen 'hardcore fokkers'.![]()
Ik zei 'de meeste'.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Speak for yourself, ik ben bepaald geen newbie, maar de sfeer hier is op dit moment niet echt gezellig te noemen. Ik ben daar waar ik het leuk vindt, of dat nou Fok! is of een ander forum. Jeetje je doet net alsof het een religie is man, het is maar een forum hoor!
Och, boeien, ik kom daar nooit..quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:12 schreef elcastel het volgende:
Ow erg trouwens hè, FOT is helemaal naardeklote, gelezen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |