Nee natuurlijk niet, dan moet er geneukt worden...quote:Op zondag 20 maart 2005 22:52 schreef Xennia het volgende:
ik praat niet met je zolang je een harde piemel hebt![]()
maar... maar... ze zien er ook zo volwassen uit tegenwoordigquote:Op zondag 20 maart 2005 22:54 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
vieze pedo
quote:
quote:Op zondag 20 maart 2005 23:00 schreef nietzman het volgende:
Jammer dat je die foto niet had meegenomen toen je hem bij je neukertje niet omhoog kon krijgen hé Herald?
weird, iets staat me nog bij van idd een jaar of 3/4 terug dat ik deze foto kreeg van iemand die beweerde dat zij die rechter was!quote:Op zondag 20 maart 2005 22:48 schreef Herald het volgende:
Nou is het natuurlijk helemaal hip om breezahmokkeltjes af te zeiken, maar sommige zien er toch best smakelijk uit vind ik. Zit zo B®3Ez@H Saajts #13 (Deeltjuh 13) :') door te bladeren en dan krijg ik van sommige popjes toch best een harde piemel hoor
Om het nóg sneuer te maken, ik heb al bijna 4 jaar onderstaande foto op mijn peeceetje staan, die kwam ooit eens in een breezahtopiqueje voorbij en ik heb hem maar uit voorzorg opgeslagen
[afbeelding]
Dus vertel *hier* in kleurrijke metaforen hoe walgelijk ik wel niet ben, succes!
Nou... dat je 'm niet omhoog kon krijgen is niet zo verrassend, maar.... een neukertje!!quote:Op zondag 20 maart 2005 23:01 schreef Herald het volgende:
[..]mijn vertrouwelijke informatie, wat doe je!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |