Ik vind het de beste serie ooit, maar ik heb geen geld om box 1,2,3 en verder erbij te kopen..quote:Op zondag 20 maart 2005 22:59 schreef Murphy22x het volgende:
De grootste fout van je leven.......een dvdbox van sopranos weg doen!
Maargoed dat was offtopic, voor de kopers.......geweldige serie, beter dan de vorige 3!
Echt een aanrader!
offtopic:quote:Op zondag 20 maart 2005 22:59 schreef Murphy22x het volgende:
De grootste fout van je leven.......een dvdbox van sopranos weg doen!
Mensen die dat doen moeten behandeld worden in een TBS-kliniek.quote:Op maandag 21 maart 2005 10:34 schreef Tuutje het volgende:
[..]
offtopic:
Nee dat is het wegdoen van je Godfather trilogy dvdbox
Ik heb elke DVD één keer bekeken, en de doos is verder onbeschadigd. Ik bedoel, wat denk je dat ik ermee gedaan heb? Door de kamer gegooid ofzoquote:Op maandag 21 maart 2005 10:29 schreef fratsman het volgende:
tvp
Hoe ziet de box eruit? is de omdoos nog in goede staat? Dus niet met afgesleten hoekjes bedoel ik? Discs krasvrij?
Je hebt mail.quote:Op maandag 21 maart 2005 10:36 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik heb elke DVD één keer bekeken, en de doos is verder onbeschadigd. Ik bedoel, wat denk je dat ik ermee gedaan heb? Door de kamer gegooid ofzo
Je neemt een 2 jaar abonnement op de DVD-valley?quote:Op maandag 21 maart 2005 21:28 schreef mtv het volgende:
binnenkort heb ik de 16 dvd box, helemaal nieuw
winkelprijs tussen 170 en 200 euro
als het zover is zet ik wel een advertentie
er kan in principe nu al wel geboden worden
Ik heb inmiddels de box binnen, en een eigen topic geopendquote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:55 schreef fratsman het volgende:
[..]
Je neemt een 2 jaar abonnement op de DVD-valley?
Overigens mag het topic dicht heren/dames mods!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |