quote:Op zondag 20 maart 2005 23:06 schreef BVO het volgende:
Tania noemt dus eigenlijk gewoon een latente nicht?.
Ja!quote:
rijp?quote:Op zondag 20 maart 2005 23:07 schreef bar_rel het volgende:
Laat maar jongens, ze wil alleen een rijpe vent en blijkbaar ben ik de enige die haar dat kan vervullen. Andere keer...:* met alle respect hoor!!
ik had toch niet gemogen van me ouders.quote:Op zondag 20 maart 2005 23:07 schreef timbob het volgende:
[..]
emiliana torrini is al uitverkocht btw
Ga jij eens even snel je mond spoelen met zeep ofzoquote:Op zondag 20 maart 2005 23:08 schreef timbob het volgende:
[..]
rijp?
op die leeftijd?
word jij maar 50 ofzo
quote:Op zondag 20 maart 2005 23:09 schreef bar_rel het volgende:
Latent doet me denken aan glijdmiddel
quote:Op zondag 20 maart 2005 23:09 schreef BVO het volgende:
[..]Ik zie het verband niet. Past dan wel weer goed bij die nicht. .
komt wel als we groot zijnquote:Op zondag 20 maart 2005 23:09 schreef Airelle het volgende:
[..]
ik had toch niet gemogen van me ouders.
wel jammer... trouwens..
Ik zie het verband ook echt nietquote:Op zondag 20 maart 2005 23:09 schreef BVO het volgende:
[..]Ik zie het verband niet. Past dan wel weer goed bij die nicht. .
ja halloquote:Op zondag 20 maart 2005 23:09 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ga jij eens even snel je mond spoelen met zeep ofzo
latex is het materiaal.. niet een soortquote:Op zondag 20 maart 2005 23:10 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Wacht Latex, dat is toch een condoom soort?
Muaah, valt wel mee... ik wil borstenquote:Op zondag 20 maart 2005 23:04 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Tussen ons blijft het onschuldig, wij moeten alleen wel bevechten welk deel van Angelina wie mag hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Friends don't let friends remain beardless...
Latex is van dat vreemdachtige leer geloof ik.quote:Op zondag 20 maart 2005 23:10 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Wacht Latex, dat is toch een condoom soort?
Ach, je bent zelf een buro!quote:
quote:Op zondag 20 maart 2005 23:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Muaah, valt wel mee... ik wil borstenDaar is niks mis mee nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
Ja sorry hoor maar ik ben niet de gaygene hierquote:Op zondag 20 maart 2005 23:11 schreef timbob het volgende:
[..]
latex is het materiaal.. niet een soort
tevens leuke pakjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |