dat is het ook niet...maar ALS er iets interessants opstaat, moeten mensen wel weten dat het bestaat...vandaar dat ik tips/adviezen vraagquote:Op zondag 20 maart 2005 19:51 schreef Frank-NL het volgende:
Zorgen dat er ook echt wat opstaat dat mensen interessant vinden. Anders ben je slechts de zoveelste moppensite.
of vertel het aan je vriendenquote:Op zondag 20 maart 2005 20:04 schreef BabeWatcher het volgende:
* Veel posten in fora, je mag idd niet spammen, maar je mag wel verwijzen als je relevante informatie hebt.
* teken gastenboeken op sites waar je jouw doelgroep verwacht
* meld je aan bij zoekmachines
* zoek op google "robots.txt", hier vind je informatie over hoe zoekmachines jouw site opslaan
* je kan je site aanmelden bij zoekmachines
Hier heb ik wel wat aan jah, THX...quote:Op zondag 20 maart 2005 20:04 schreef BabeWatcher het volgende:
* Veel posten in fora, je mag idd niet spammen, maar je mag wel verwijzen als je relevante informatie hebt.
* teken gastenboeken op sites waar je jouw doelgroep verwacht
* meld je aan bij zoekmachines
* zoek op google "robots.txt", hier vind je informatie over hoe zoekmachines jouw site opslaan
* je kan je site aanmelden bij zoekmachines
moet je wel tegen commentaar kunnenquote:Op zondag 20 maart 2005 20:08 schreef beelz het volgende:
Zet de url naar je site in je sig
En als site af is dan post je in sitecheck topic in dig met vraag of mensen hem willen checken
idd, en daar heb ik dus geen behoefte aan, aan commentaarquote:Op zondag 20 maart 2005 20:39 schreef jagermaster het volgende:
[..]
moet je wel tegen commentaar kunnen
Dan zal het ook wel niet veel soeps zijnquote:Op zondag 20 maart 2005 21:08 schreef Gelderland het volgende:
[..]
idd, en daar heb ik dus geen behoefte aan, aan commentaar![]()
ow dat maakt me niet veel uit, maar zit niet te wachten op commentaar/kritiek. Als je ergens aan gewerkt hebt wil ik niet gelijk kritiek horen....in de tijd zal dat blijken en kan je dat zelf verbeteren...quote:
quote:The server is temporarily unable to service your request due to the site owner reaching his/her bandwidth limit. Please try again later.
Dat zeg ikquote:Op maandag 21 maart 2005 11:42 schreef Maethor het volgende:
Als er interessante content opstaat en je site wordt gevonden door google, komen de visitors vanzelf.
Da's waar ook.quote:
donequote:Op maandag 21 maart 2005 11:29 schreef mistermaniac het volgende:
Pleur um in je sig.
Stuur maar ff mailtje met je idee over wat je wilt doen kwa banner.quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:15 schreef Gelderland het volgende:
haha, dealtje maken(hoeveel gaat dat kosten
)
ik heb je op MSN toegevoegdquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:36 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Stuur maar ff mailtje met je idee over wat je wilt doen kwa banner.
naar: marty@actionradio.nl martijn@actionradio.nl
Dan moet het goed komen.
Okiedoquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:54 schreef Gelderland het volgende:
[..]
ik heb je op MSN toegevoegd(ec2send4u@hotmail.com)
ik spreek je wel een keer daar!
Andere tips altijd welkom
serieus graag..dit is niet snel te realiseren, iig het 1e niet...quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:22 schreef Semiphonic het volgende:Koop wat uitzendtijd voor het reclameblok op televisie. Ga wild plakken in de stad met het internetadres van je website.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |