Beesten in het nieuws, vragen over roerende en onroerende organismen, foto's en al het andere met betrekking op de levende have: hier kun je het kwijt...
Usb kabel is kaduuk... En heb eigenlijk ook nog geen bloemen in de tuin, of pot. Wel een knoflook die ik gepand heb, ook in een pot, die is me gaan groeien...
Ehm... assepoes, tvp's zijn niet echt de bedoeling in topics op fok. Daar is de bookmark voor uitgevonden, bovenin het topic staat een gele map daarmee kan je je topic bookmarkten. En als je tvp's toch wilt gebruiken maak er dan iets creatiefs van
Ontopic:
Mijn mahonia zag er in de winter zo uit, nu zijn de bloemetjes veel minder uitbundig en roodachtig Ik zal straks even een foto maken
Ik kan op het moment nog geen foto's posten van de tuin. Wel begint er van alles te bloeien en heb ik gisteren mijn vlinderstruik drastisch gesnoeid, zodat er van de zomer weer een heleboel bloemen komen.
Ook heb ik een aantal vergeet-me-nietplantjes verplant, want die groeien nu door de hele tuin ipv op de plekken waar ik ze bedacht had.
Vlinderstruiken bloeien op het nieuwe hout. Je kan de struik echt heel diep snoeien. Als het lukt met de foto's van de week zal ik ze posten. dan kun je zien hoe ik hem gesnoeid heb. je moet natuurlijk wel opletten dat hij nog kan uitlopen en dat je dus niet alles wegsnoeid.
Onbekend gedoe, het zijn lange groene takken, kleine blaadjes en er komen gele bloemetjes in zag ik net... Ik heb het afgelopen weekend flink uitgedund en de dode takken eruit gehaald. Wat is het?
Ik zie regelmatig fotos van de Mahonia voorbij komen. Ik had er in mijn tuin ook 2 geplant. Ze groeien als kool en in een grote tuin zijn het schitterende planten.
Echter .... ik heb ze eruit gehaald. Ik vervloekte ze! ( Bij deze sorry voor degene die er helemaal weg van zijn ). Er viel toch wel blad af en als het blad opdroogde werden deze heel hard. Ook als ik tuinhandschoenen aan deed kwamen de prikkers van de Mahonia er gewoon door heen. Ik wil ze echt nooit meer hebben. Ze zijn zooooo PIJNLIJK!
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
Dat ze als kool groeien komt misschien omdat je een humus-rijke grond hebt?? Op een klei-grond is de groei minder / trager net hoe je het noeme wil.. Maar inderdaad die stekels oer vervelend
Fotoboek Hating me is easy...Loving me takes courage