Hele tijd. Sterker nog, ik heb het idee dat het erger wordt naarmate de schijven warmer worden...quote:Op zondag 20 maart 2005 17:42 schreef Conflict het volgende:
Is het alleen als je net aan het rijden bent of de hele tijd?
De wat...?quote:Op zondag 20 maart 2005 17:43 schreef Tjabbo het volgende:
heb je wel die anti-piep klemmetjes geplaatst?
Euh...die zaten er niet onder en die zijn er ook niet onder gezet? En wat de neuk zijn het...quote:Op zondag 20 maart 2005 17:50 schreef Tjabbo het volgende:
maar heb je die anti piep klemmetjes nou gebruikt dan?
Hmm vaag...quote:Op zondag 20 maart 2005 17:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hele tijd. Sterker nog, ik heb het idee dat het erger wordt naarmate de schijven warmer worden...
kleine klemmetjes die je op je remblokken zet om piepen te voorkomen.quote:Op zondag 20 maart 2005 17:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Euh...die zaten er niet onder en die zijn er ook niet onder gezet? En wat de neuk zijn het...
Is gebeurd. Helemaal netjes weggescheurd, ze passen er perfect in, waardoor ze niet blijven klemmen ofzo...daarom vind ik het ook zo vaag...quote:Op zondag 20 maart 2005 18:04 schreef Bier-Broeder-R het volgende:
Randjes wegschuren!
Yepquote:Op zondag 20 maart 2005 19:13 schreef Herr.Flick het volgende:
Het begint met een k en eindigt op opervet..
Stel: een auto-n00b komt op PTA, ziet topic "piepende remmen" en leest jouw onwijs-kicke grap over kopervet op de schijven smeren. Heb je wel eens over de consequenties nagedacht?quote:Op zondag 20 maart 2005 19:49 schreef tommytheman het volgende:
Nee gewoon heel veel op de schijf smeren, dan weet je toch zeker dat ie niet meer piept, werkt echt het best
Oh jawel, eventjesquote:Op maandag 21 maart 2005 07:25 schreef Fwnk het volgende:
Mwa, het word er wel bikkelglad van....
Jij kan toch ook niet fietsen op ijs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |